Gå til innhold

Hovmod - Darkfall Online klan


Anbefalte innlegg

darkfall.jpg

 

 

Hovmod starter opp også i Darkfall med gamle og nye spillere!

 

Vi ser etter folk som har erfaring med tidligere MMORPG.

Det blir fokus på alle aspekter av spillet, fra pvp til politikk.

 

Klanen er for de som er over 18, slik at vi unngår en del useriøsitet, samt at kommunikasjonsnvået forhåpentligvis blir litt høyere, selv om dette selvsagt ikke er noe garanti.

 

Det stilles krav til deg at du er flink i pvp og er dedikert.

 

Vi har 100 slot Ventrilo server og nettside med forum.

 

Ta gjerne kontakt hvis du er interessert eller vil ha mer informasjon eller registrer deg på:

 

www.hovmod.org

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann Hoppsann.

Synes denne guilden virker svært spennende og lurer på om det fortsatt er plass til spillere? Hvis det hjelper noe, så har jeg tenkt til å være fullblods "mage" i Darkfall, noe som sikkert vil være svært vanskelig i starten, men som jeg kan tenke meg er veldig kjekt å ha i en guild ved et senere tidspunkt. Lurer dermed på om det er plass til en mage, og om man MÅ være Mahirim for å bli med?

Lenke til kommentar
Heisann Hoppsann.

Synes denne guilden virker svært spennende og lurer på om det fortsatt er plass til spillere? Hvis det hjelper noe, så har jeg tenkt til å være fullblods "mage" i Darkfall, noe som sikkert vil være svært vanskelig i starten, men som jeg kan tenke meg er veldig kjekt å ha i en guild ved et senere tidspunkt. Lurer dermed på om det er plass til en mage, og om man MÅ være Mahirim for å bli med?

 

Det er fortsatt plass, så du er absolutt velkommen! :)

Lenke til kommentar

Launchen gikk jo katastrofalt dårlig. Det er et fåtall av oss som har fått registrert spillet. Jeg har nok tro på spillet til å ville vente og håper resten av guildet har det :)

 

Jeg trenger konfirmasjon på hvem som skal bli med, så send meg en PM eller registrer deg på forumet, så har jeg bedre oversikt!

Lenke til kommentar

Kan dere som har meldt interesse skrive en post på forumet? (http://www.hovmod.org)

Dette gjør at jeg får bedre oversikt over hvem som fortsatt er med på skipet.

 

De som er in-game trenger all hjelp de kan få for å få gjort krav på en by!

For de som er in-game, sjekk ut posten på forumet vedrørende det!

 

Forumet blir oppdatert med nytt darkfallskin fortløpende, nåværende banner er midlertidig.

Lenke til kommentar
We’ll open up sales of a limited number of copies of Darkfall tonight European time Tuesday March 3d. We will try to repeat this every weekday until the extreme demand slows down and we’re able to leave the shop open 24/7. To answer the questions of how you can sell out a digital download, we’re throttling the number of new players in the world to limit queue times and protect the user experience. Server optimizations first and adding new servers in time are the steps we are taking to improve this experience.

 

Da er det klart for en ny runde med registrering av kontoeri kveld :D

 

Satser på at flest mulig i klanen får seg konto i dag!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...