Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gir du til damen på valentines?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, svaret over fører vel til ikke noe konkret. Personlig ville jeg sniket meg opp til henne når hun spiser frokost, gjerne Keloggs All Brand frokostblanding, deretter lade "pistolen" og fyre løs i melken.

 

Deretter tar du hun etter håret og drukner henne i frokostblandingen. Dra henne etter året opp og skyt ut den siste skvetten i øyet eplet hennes, deretter smiler du og sier "Happy Valentine" :love:

Lenke til kommentar
Har da dame et par av oss, men gir bare så utrolig godt f*** i tradisjoner som blir hauset opp "for å stimulere massenes kjøpelyst"... Hoho, når er det? I morgen eller noe sånt?:p

 

Herlighet, det var i går!

14. feb!! Google fikset biffen!

 

 

Men du fikk litt panikk, ikke sant?

 

Joda, sant nok. Stresser faktisk litt enda, når jeg tenker meg om tror jeg kanskje kjæresten hintet litt angående det der for ikke lenge siden. Crap, må prøve å google frem et par gode planer for dagen:P

Lenke til kommentar

Jeg er på ingen måte flink når det gjelder og være romantisk. Det jeg pleier og gjøre er og kjøpe tre roser og et kosedyr (hun elsker kosedyr) eller noe innen smykke-kategorien. Pluss et kort da som jeg prøver og koke sammen noe som forhåpentligvis blir sett på som romantisk/søtt/ettellerannet. Også legger jeg det på senga eller no.

 

 

Nåja, svaret over fører vel til ikke noe konkret. Personlig ville jeg sniket meg opp til henne når hun spiser frokost, gjerne Keloggs All Brand frokostblanding, deretter lade "pistolen" og fyre løs i melken.

 

Deretter tar du hun etter håret og drukner henne i frokostblandingen. Dra henne etter året opp og skyt ut den siste skvetten i øyet eplet hennes, deretter smiler du og sier "Happy Valentine" :love:

 

haha. fikk meg en latter nå ja :rofl:

 

Husk og si ifra om det er en suksess :p

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Dumt av meg å spørre her inne, siden det sikkert ikke er mer enn 1 % av gutta her inne som har dame ( :tease: )

 

Dersom vi tar med jentene - og dermed alle registrerte brukere så sier du altså at minst 1658 av brukerene har en bedre halvdel. Det er 1658 mulige tilbakemeldinger på spørsmålet ditt. Var det virkelig så dumt? Dersom vi kun tar de som vært pålogget det siste døgnet får vi 61 personer.

 

 

61 svar er ganske så mye, så ikke undervurder forumet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...