fredd5050 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) , Endret 31. mars 2009 av fredd5050
War Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hvilken spec er du? Kjør holy i instancer eller spec retri og solo. Mye undead på slaktelisten, det går unna.
Syncronautus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå er vel dette strengt tatt feil forum, og imot forumets regler?
fredd5050 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Hey, har en palladin øvø 72 1/2 med ca. 2 levels rested xp... er dritt lei av å levle den.. men vil nå 80!! noen som kunne gidde å levle for meg?? eller bytte om, sånn at jeg levler deres character, og dere min?... eller kanskje bytte account? mot en lvl 80?.. har faktisk en 70lock på epic også. og andre alter i lvl 50 osv er holy.. men orker ikke levle min egen nå...
MRN Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Retri fra 72 til 80. Var det jeg gjorde. Var som et nytt spill, og paladinen var kjempegøy å spille da.
E7ite Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Visst du faktisk ikkje klarer å levle til 80 sjølv så ville eg avinstallert WoW, tatt meg god tid til å tenke, og konkludert med at eg er udugelig i WoW. Å spele på ein char du ikkje har levla sjølv er noko av det mest kjedelige i verden.
Skumtroll Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Med minder du har levlet 70 -> 80 før, så må jo det være fantastisk gøy? ALT er jo morsomt første gangen!
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Om du er lei av å levle, specc over til tank. Det er alltid behov for tank og å levle som tank nå er faktisk overkommelig. Gjør godt med damage og kan AoE grinde quester uten nevneverdige problemer. Leveling kan være kjedelig men som tank får du alltid innpass i instancer, og instancer gir både XP og loot. Viktig å bryte opp monoton leveling med lnoen avbrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå