Gå til innhold

noen som hvet hvordan jeg kan kjippe wien min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du brukte flere timer på det er du litt på bærtur. Pass på at wiispillet du har kopiert er på (4,699,979,776 bytes). Er problemet at du ikke klarter å rippe de, brenne de, eller få de til å leses av. Et tips er å bruke DVD-R plater ettersom wii sterkt misliker DVD+R etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Hvis du brukte flere timer på det er du litt på bærtur. Pass på at wiispillet du har kopiert er på (4,699,979,776 bytes). Er problemet at du ikke klarter å rippe de, brenne de, eller få de til å leses av. Et tips er å bruke DVD-R plater ettersom wii sterkt misliker DVD+R etter min erfaring.

Det er jo ganske forskjellig fra spill til spill til hvilken størrelse de er. Mener du at alle spillene MÅ vere 4,699,979,776 bytes?

 

Jeg bruker jo DVD-R!! :(

Jeg bruker ImgBurn for å brenne spillene, og det virker som det går som det skal...Bare ett problem, å det er att det kommer en error langt ute i brenningen (husker ikke hva der står nå) Men noe med at "this is normal for laptops...push the dvd inside the pc again manually" eller noe sann....Så jeg stikker den inni igjen, og da brenner den ferdig...Vet ikke om dette har noe å si med at det ikke virker...

Når jeg opner backup launcher, står det reading disk eller noe sann, så går det automatisk tilbake til backup launcher menyen...Jeg hører også ganske mye skrangling fra wiien...Så jeg skulle tro det var at den ikke kunne lese disken ja...

Noen ideer?

Endret av kennet94
Lenke til kommentar

1. ALLE wii spill er på 4,699,979,776 bytes (.iso fila)

og ALLE gamecube spill er på 1,459,978,240 bytes

 

Det med at du må dytte inn igjen DVDen er normalt på laptoper fordi den ikke har muligheten til å dra den inn igjen selv, i motsetning til stasjonære som klarer å dra den inn selv. Du trenger egentlig ikke å dytte inn igjen dvden engang. Det er bare verify du eventuelt går glipp av, som er en test om at alt er skrevet korrekt.

 

Har du forresten husket å installere cIOS-en som kreves for å bruke backup channel? Du trenger trådløst internett på wiien. Undersøk litt selv rundt dette

Lenke til kommentar
1. ALLE wii spill er på 4,699,979,776 bytes (.iso fila)

og ALLE gamecube spill er på 1,459,978,240 bytes

 

Det med at du må dytte inn igjen DVDen er normalt på laptoper fordi den ikke har muligheten til å dra den inn igjen selv, i motsetning til stasjonære som klarer å dra den inn selv. Du trenger egentlig ikke å dytte inn igjen dvden engang. Det er bare verify du eventuelt går glipp av, som er en test om at alt er skrevet korrekt.

 

Har du forresten husket å installere cIOS-en som kreves for å bruke backup channel? Du trenger trådløst internett på wiien. Undersøk litt selv rundt dette

Jeg hvet ikke om jeg har en cIOS....jeg gjorde bare hva som står her:

http://www.instructables.com/id/How-to-pla...ck-with-no-mod/

Det var den guiden jeg brukte...

Lenke til kommentar
For å være safe ville jeg testa wii sports for å være på den sikre siden. Det er ikke alle som har fått til TP heller, har jeg hørt.

Det som skjedde nå...var at tp var for STORT for cden...så jeg prøvde super smash bros, og det virker IKKE!!!! faen...blir iritert nå ass...har drevet med dette i flere dager...3 forskjellige metoder....jeg vil få det til nå!!! :p

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvilket spill du prøver?

hm... red steel?

 

Epic fail! :!: http://www.gbatemp.net/index.php?showtopic=111809

 

 

Lag en kopi av wii sports spillet ditt og se om det fungerer. Hvis det funker er vel løsningen veldig nær.

 

 

du baserer det på en liste fra Okt 2008? :whistle:

 

RED STEEL fungerer helt fint

 

http://wiki.gbatemp.net/wiki/index.php/Backup_Launcher_v3

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
For å være safe ville jeg testa wii sports for å være på den sikre siden. Det er ikke alle som har fått til TP heller, har jeg hørt.

Det som skjedde nå...var at tp var for STORT for cden...så jeg prøvde super smash bros, og det virker IKKE!!!! faen...blir iritert nå ass...har drevet med dette i flere dager...3 forskjellige metoder....jeg vil få det til nå!!! :p

 

 

Zelda var vel mer eller mindre et av første spillene som kunne spilles som backup, det ble laget i .wii format og måtte konverteres til .iso

 

 

Noe som sier meg du har lastet ned spillet rett fra nettet :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...