Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjeeelp! pcen klikket.


Anbefalte innlegg

Hei. Pcen min har klikket IGJEN. hver gang jeg starter opp windows så kommer det opp start safety mode start normally osvosv . jeg har prøvd men det går ikke. det samme skjer hver gang. det står at den loader osv å når det egentlig skal komme welcome så blir skjermen blå med masse tall og bokstaver i rundt 1 sekund også restarter den seg. dette problemet er noe jeg hatt masse før , men det har altid funket å formatere. denne gangen skulle jeg også det men det kommer start windows normally før jeg rekker å boote cden!! . hva skal jeg gjøre?,kan jeg boote cden i bios eller på en annen måte? . det har altid kommet opp en svart skjerm med blinkende understrek som sier : press any key to boot cd eller noe sånnt... HJEEEEEELP!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Pcen min har klikket IGJEN. hver gang jeg starter opp windows så kommer det opp start safety mode start normally osvosv . jeg har prøvd men det går ikke. det samme skjer hver gang. det står at den loader osv å når det egentlig skal komme welcome så blir skjermen blå med masse tall og bokstaver i rundt 1 sekund også restarter den seg. dette problemet er noe jeg hatt masse før , men det har altid funket å formatere. denne gangen skulle jeg også det men det kommer start windows normally før jeg rekker å boote cden!! . hva skal jeg gjøre?,kan jeg boote cden i bios eller på en annen måte? . det har altid kommet opp en svart skjerm med blinkende understrek som sier : press any key to boot cd eller noe sånnt... HJEEEEEELP!!!

Eg hadde samme problem men eg fikk boota den og bare gikk tilbake 2 dager i systemet. det ligger film på you tube, visst du søker på Blue screen of death. der eg fannt det:) her er linken:

Endret av Atrac
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
sorry ,
denne hjalp ikke så mye.. jeg får ikke startet den i safe mode . den bare restarter seg. jeg trenger en ny måte å boote cden før det kommer noe annet i veien

 

Ta hdd din ut av pcen og koble den eksternt til en annen og så formater den... så setter du den tilbake i pcen din og innstallerer windows på ny... da kan du også hente ut den informasjonen du trenger og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...