Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kommer inn på Harddisken (men ikke ved å dobbel klikke)


Anbefalte innlegg

Kommer ikke inn på harddisken med å dobbel klikke.. må ta høre musetast for så å trykke på utforsk... når jeg dobbel klikker kommer dette opp: D:\resycled\boot.com is not a valid win32 application

 

 

Har nettopp innstalert windows på ny.. harddisken som jeg har windows på fungerer som den skal..

 

Noen så vet va dette kan være?

 

er foresten en Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Endret av Kimern_84_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikke inn på harddisken med å dobbel klikke.. må ta høre musetast for så å trykke på utforsk...

Det betyr jo at du kommer inn på hardisken ! :roll: Og at emnetittelen er missvisende.

når du høyreklikker vil Windows kjøre boot.com, men kan ikke fordi den er ødelsgt eller noe sånt.

 

Hvis du ikke har noe viktig eller noe du vil ta vare på, på D: -disken, må du formatere den.

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på harddisken med å dobbel klikke.. må ta høre musetast for så å trykke på utforsk...

Det betyr jo at du kommer inn på hardisken ! :roll: Og at emnetittelen er missvisende.

når du høyreklikker vil Windows kjøre boot.com, men kan ikke fordi den er ødelsgt eller noe sånt.

 

Hvis du ikke har noe viktig eller noe du vil ta vare på, på D: -disken, må du formatere den.

 

 

Hm, hvordan kan den bli ødelagt da? sist jeg formaterte sjedde det samme med en aen disk.. flytta alt over til en aen disk.. men når jeg skulle formatere så stoppa prossesen på 99% på vanlig formatering å på hurtigformatering kom det feilmelling med det samme...

 

Har bytta windows fra vista 32 til vista 64

Endret av Kimern_84_
Lenke til kommentar
Ser ut til at du bør ta en virussjekk. Se her

 

 

Da har jeg installert RegClean men problemet er der enda..:(

 

Også Norton 360 er installert,,

 

men nå kommer dette opp : This file not have a program

associated with it for performing this action.

Create an association in the set associations control panel

 

Hva er dette da???

 

hilsen kim

Endret av Kimern_84_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...