Ole_Bauer Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei første gang jeg skriver en tråd. Jeg gjør dette fordi jeg har tenkt å bygge data (første gang det og ). Jeg har satt sammen dette oppsettet. Passer det isammen og er det en bra data? Kommer den til å fungere? Jeg har ikke tenkt å overklokke. Har for det meste lyst til å spille Flight Simulator X og sikkert noen andre spill PS: Har egentlig ikke noe peiling på data. Takker på forhånd Endret 7. februar 2009 av Ole_Bauer
MusiQ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hei første gang jeg skriver en tråd. Jeg gjør dette fordi jeg har tenkt å bygge data (første gang det og ). Jeg har satt sammen dette oppsettet.Passer det isammen og er det en bra data? Kommer den til å fungere? Jeg har ikke tenkt å overklokke. Har for det meste lyst til å spille Flight Simulator X og sikkert noen andre spill PS: Har egentlig ikke noe peiling på data. Takker på forhånd Flott oppsett. Ville kanskje valgt litt mere ram, 6-8GB maybe.
Ole_Bauer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 (endret) Tusen takk Tror kanskje jeg tar 8 gb koster bare 400kr ekstra xD Men er det bare å kjøpe dette nå eller? Endret 7. februar 2009 av Ole_Bauer
CorporalClegg Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Bare husk 64-bits vista for full utnyttelse av rammen.
Ole_Bauer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Bare husk 64-bits vista for full utnyttelse av rammen. Jepp Har fått med meg at man må ha 64 bits versjonen
MusiQ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Bare husk 64-bits vista for full utnyttelse av rammen. Jepp Har fått med meg at man må ha 64 bits versjonen Få oppdatert minnet, og DA blir det konge. ^^
Ole_Bauer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Bare husk 64-bits vista for full utnyttelse av rammen. Jepp Har fått med meg at man må ha 64 bits versjonen Få oppdatert minnet, og DA blir det konge. ^^ Hva mener du med det? kjøpe annen type eller?
MusiQ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Bare husk 64-bits vista for full utnyttelse av rammen. Jepp Har fått med meg at man må ha 64 bits versjonen Få oppdatert minnet, og DA blir det konge. ^^ Hva mener du med det? kjøpe annen type eller? Neida, bare litt mer.
Vertical^ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 8 gb er så mye at du aldri trenger mer .. Nesten for mye i noen tilfeller. Kan bli gaske unødvendig.
Ole_Bauer Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 8 gb er så mye at du aldri trenger mer .. Nesten for mye i noen tilfeller. Kan bli gaske unødvendig. Hehe.. Men det skader jo ikke å kjøpe det, ivertfall ikke når det er så billig
MusiQ Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 8 gb er så mye at du aldri trenger mer .. Nesten for mye i noen tilfeller. Kan bli gaske unødvendig. Hehe.. Men det skader jo ikke å kjøpe det, ivertfall ikke når det er så billig Neida. Går fint med 4GB også.
CorporalClegg Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Om du ikke skal drive med videoredigering, 3D modellering, osv. på profesjonelt nivå er alt over 4gb RAM totalt bortkastede penger, kjøp heller litt dyrere klokkevendlig RAM.
Ole_Bauer Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Tror jeg går for 4gb ram allikavel ja Men jeg vil bare spørre en siste gang før jeg eventuelt bestiller. - Kommer denne dataen til å fungere/fungere bra? - Hvordan kommer den til å være i forhold til dagens standard? Vil bare være helt sikker Tusen takk for alle svar til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå