Gå til innhold

Skal X-Fi Fatal1ty pci-kortet (lydkortet) kobles på strøm?


Anbefalte innlegg

Jeg har plukket frem dette gamle lydkortet igjen, etter å ha kjørt intern lydenhet en god stund nå. Finner bare quick guiden. Den forteller at frontpanelet skal kobles til psu, men det står ingenting om at pci kortet (selve lydkortet) skal kobles på strøm. Finner en liten 4 pin kontakt som minner om en strømkontakt. Har lett overalt etter layouten på kortet, men finner det ingen steder, ikke en gang på Creative sine hjemmesider. Noen med løsningen her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har plukket frem dette gamle lydkortet igjen, etter å ha kjørt intern lydenhet en god stund nå. Finner bare quick guiden. Den forteller at frontpanelet skal kobles til psu, men det står ingenting om at pci kortet (selve lydkortet) skal kobles på strøm. Finner en liten 4 pin kontakt som minner om en strømkontakt. Har lett overalt etter layouten på kortet, men finner det ingen steder, ikke en gang på Creative sine hjemmesider. Noen med løsningen her?

 

 

Som du selv sier, det ER forntpanelet og IKKE lydkortet som trenger ekstra strøm

Lenke til kommentar

Har et Audigy kort med frontpanel og det er bare når frontpanelet brukes at man trenger ekstra strøm. Skal du ha kun selve lydkortet så er det bare å sette det inn og kjøre på med installasjon av nye drivere. Lykke til!

 

Du risikerer heller ingenting ved å prøve å kjøre uten noe ekstra strøm (noe jeg mener å husker ikke er nødvendig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...