Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Artikkel om data, trenger ideer til innledning og Avslutning.


Anbefalte innlegg

Skal skrive en ny innledning og avslutning til en artikkel jeg allerede har skrevet.

 

Tidligere innledning:

Datamaskinen er revolusjonerende og blir stadig mer brukt blant skoler og i hjem. Det er et redskap både for å kunne skrive dokumenter, finne faktaopplysninger, chatte og sende e-post. Ja, datamaskinen kan være til stor nytte og åpner muligheten til å gjøre det meste.

 

Tidligere avslutning:

Selv tror jeg data og internett vil bli stadig mer utviklet og at det neppe vil bli upopulært å ha. Dessuten vil nok aviser og ukeblader bli mindre populært å kjøpe i butikken og telefonen mer eller mindre ubrukelig. Man vil kanskje få større muligheter for andre bestillinger som matvarer levert på døra. kanskje til og med rett fra produsenten og ikke gjennom butikken. Dette vil naturligvis bli en mulighet om mange, mange år på grunn av at butikkene vil da gå konkurs og mange vil miste jobben. Men jeg er sikker på at datamaskinen vil åpne for flere muligheter og lettvinte løsninger I fremtiden.

 

Trenger noen ideer til en ny innledning og avslutning!

Skal være på omtrent 12 linjer tilsammen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil foreslå at du spesifiserer at det er hjemmePCen du skal snakke om. Det finnes datamaskiner i brødristere, men de kan du hverken sende e-post med eller bruke til å chatte med folk :p

 

Ellers er jeg ingen racer i norsk, men jeg vil foreslå at du leser gjennom resten av teksten din og skriver en innledning som introduserer mesteparten av det du tar opp i teksten.

Tilsvarende bør du til en viss grad oppsumere de viktigste punktene i avsluttningen.

 

Men husk at det skal være kort, så det er mer en slags påminnelse enn en forklaring i avslutningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...