Gå til innhold

Metal Gear Substance til PC - Verd å spille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så MGS2 - Substance i butikken her forleden...wow...en DVD...

uansett, er det noen som har det/prøvd det, som kan si om det er noe å spille, sånn i forhold til PS2 versjonen? Jeg har ALDRI spillt det, men jeg elsket MGS 1 til PSX da det kom. Den PSX->PC porten ble jo ekstremt støgg å se på, ettersom det ikke så ut som de hadde gjort noe for å tilpasse gfx til PC...

så, er det no vits i å kjøpe det, eller vil jeg bare bli skuffa(i.e. jeg er nødt til å låne PS2'en till noen å spille det)?

edit: det er hele spillet + substance som er med i PC versjonen, sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metal Gear Solid 2: Substance :

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty + VR- missions, Snake tales og litt annet stæsj....

Grafikken er så vidt jeg vet, helt ålreit på PC, men ikke noe spess bedre enn PS2- versjonen...

Ellers egner spillet seg best til å spilles på konsoll (eventuelt med gamepad på PC), da Mus og Tastatur- styringen funker rimelig dårlig...

*Nynner på musikken* ;)

Skrevet

Har selv en PSX med MGS1, men siden jeg ikke har PS2, kjøpte jeg spillet til PC. Grafikken er ganske pen og spillet er bra. Selv har jeg en overgang fra PSX-kontroll til USB, slik at jeg kan bruke PSX-kontrollen på pc-en. Du får kjøpt en slik overgang på Clas Ohlson, og den fungerer veldig bra. Koster ca 180 kr.

Jeg spilte nesten gjennom hele spillet med bare psx-kontrollen, men helt på slutten måtte jeg bruke musa i tillegg for å kunne fekte litt.

Jeg vil si at spillet er verdt å kjøpe hvis du har en gamepad, helst da PSX-kontroll.

Skrevet
Har selv en PSX med MGS1, men siden jeg ikke har PS2, kjøpte jeg spillet til PC. Grafikken er ganske pen og spillet er bra. Selv har jeg en overgang fra PSX-kontroll til USB, slik at jeg kan bruke PSX-kontrollen på pc-en.  Du får kjøpt en slik overgang på Clas Ohlson, og den fungerer veldig bra. Koster ca 180 kr.  

Jeg spilte nesten gjennom hele spillet med bare psx-kontrollen, men helt på slutten måtte jeg bruke musa i tillegg for å kunne fekte litt.

Jeg vil si at spillet er verdt å kjøpe hvis du har en gamepad, helst da PSX-kontroll.

yess, akkurat det jeg håpet på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...