Gå til innhold

Sony Ericsson C905 tråden


Anbefalte innlegg

Lastet ned den siste firmwaren i dag og fikk en del nye programmer. Fant igjen alt uten om det der sms/mms chatstyle greiene.. Noen som vet hva det er eller hva det gjør? Eventuelt hvor jeg finner det? :p

 

 

Om du mener slike samtalebobler, samtalehistorikk på sms og mms... så gå ttil innboks, og så har du fått en ny fane. Velg den og da får du opp chat lignende samtale

 

Rart!

Får ikke den fanen på min. Sjekket akkurat igjen at jeg har siste firmware.

Jeg har alle de andre funskjonene som kom med siste oppdatering, men bare ikke sms/mms chatstyle. Er det noe annet som må stilles inn?

 

 

Endelig!! :D

Det hjalp å oppdatere nok en gang.

Da var endelig alt i orden.

Endret av kseim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har kjøpt meg en c905 i midtøsten. Arabiske tegn på tastene :!: , i tillegg til tall og bokstaver selvfølgelig... Noen som vet om det går an å legge inn norsk programvare på telefonen?? Ikke noe must egentlig, men hadde vert fint om dette går. Finnes det noen firma som evt gjør dette?

 

Telefonen funker fint. men har litt problemer med wi-fi. Finner nettverket jeg vil koble meg til, men den går likevel på 3g når jeg åpner nettleseren. Er ikke noe tekno-geni akkurat, så det kan hende at dette har med innstillinger å gjøre..

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det mulig å ta backup på minne kort? (slik man kan gjøre det på Nokia)

Ikke helt sikker, men du kan jo bare åpne minnekortet og hive alt i en .zip fil ett annet sted.

 

Til spørsmålet ditt om automatisk wifi må du nok gå med wi-fi påskrudd hele tia for at det skal funke, ikke spesielt batterivennlig.

 

 

 

 

Hei.

 

Har kjøpt meg en c905 i midtøsten. Arabiske tegn på tastene :!: , i tillegg til tall og bokstaver selvfølgelig... Noen som vet om det går an å legge inn norsk programvare på telefonen?? Ikke noe must egentlig, men hadde vert fint om dette går. Finnes det noen firma som evt gjør dette?

 

Koble tlf til pc med datakabelen, prøv oppdateringsverktøyet for telefonen og velg norsk språk.

Om dette ikke fungerer må du nok flashe manuelt, mener å ha set noen poster om hvordan få det til på andre forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...