Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne location! (tenk "The Last Supper")


Anbefalte innlegg

Vi har fått en oppgave på skolen når hvor vi skal gjennskape et maleri fra barokken eller rennesansen i 2009-stil. Jeg har lyst å satse litt høyt og vil prøve å få til The Last Supper (Den Siste Nattverd).

Er det noen som vet som en location i Oslo eller Akershus som kan gi meg et noe lignende det på maleriet? Jeg har tenkt å gå for en litt mørkere og skumlere stil enn orginalen, men vil at stedet skal ligne så mye som mulig på maleriet som mulig. Om nødvendig kan jeg lage en comosit ut av det og fotografere modellene i studio.

 

Jeg er villig til å betale litt hvis det er et veldig bra sted, men helst ikke så mye.

Jeg går på skole på Sørumsand og det hadde vært fint å finne en location så nære som mulig, men det er ikke noe krav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig med tankegangen til akle. Moderne sted, men med "features" som du finner i originalbildet. Forøvrig så hadde jeg kanskje selv villet dratt det helt over i 2009 med moderne klesanntrekk etc, sveiser+++ men all symbolikk viser det samme. Du er da veldig avhengig av at modellene kan vise uttrykk og koordinasjonen av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...