joakimz Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 hei, jeg får ALT for stor ping i css :S den går opp til 130 i ping og før hadde jeg 20 -30 iriterer meg, noen som vet problemet eller noe tips? takk
Thor. Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Bruker du trådløst nett vil du få noen ms ekstra, samme gjelder om noen bruker opp linja di. Laster du ned noe samtidig som su spiller vil du kanskje får noen problemer, forøvrig er ikke 100 ms i ping verdens undergang.
joakimz Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 (endret) bruker bare kabel , og bare jeg sitter på nettet nå og har avslutta alle prog, men får uansett 130 i ping :S vet du hva det kan være da ? Endret 3. februar 2009 av joakimz
gjeewaytee Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 er det samme serveren du har brukt hele tiden. å spille på mener jeg? for ping har litt med avstand og slikt å gjøre rent fysisk
joakimz Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 jeg spiller på en server som jeg har spillt på mange ganger, og har prøvd noen andre å og pingen fucker seg.
Klumpete Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvor lenge har det vært sånn? var det sånn før forrige gang et strømbrudd gjorde at du måtte starte Router og Modem på nytt for eksempel?
joakimz Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 (endret) det var ca i uke siden jeg hadde spillt css og det funka før da men når jeg prøvde at funka det ikke. og nei ikke noe strømbrudd nei. Men takk for alle svar... Endret 5. februar 2009 av joakimz
Klumpete Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hehe, det jeg egentlig lurte på var om du hadde prøvd å restarte routeren... Er det andre ting som går tregt også, kan det kanskje være lurt å ta en prat med nettleverandøren. Lurer du på noe, kan du ihvertfall ta kontakt på Steam, Phoenix
joakimz Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 skal prøve men åssen viste du at jeg kalte meg "phoenix" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå