Gå til innhold

Hva fungerer i 50-59 bracket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring fra 50-59 og har inspill på hva som fungerer bra? Lurer mest på rogue eller lock, men er åpen for forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50-59 bracket er så stappfull av dk's at det er ikke moro engang >.<

Da trenger jeg en klasse som fungerer bra mot dem.

Skrevet

Greit nok det, da ville JEG valgt paladin. Synes ihvertfall dk's er latterlig lett når palaen min er ret.

MEN, når det er så full av death grippende drittknights, og du er eneste vanlige class blir det forjævelig å spille. du blir jo target for dk'ene, og blir brukt som pingpong ball. (egen erfaring)

Skrevet

Har spilt mye BG's på 50-59 i det siste. Og desverre er det kun en ting som gjelder her, Death Knight! De er så overpowered på disse levlene at det ikke er noe morro lenger.

Men utenom dk's så vet jeg at mages kan gjøre det ganske bra hvis de har bra gear.

Skrevet
Har spilt mye BG's på 50-59 i det siste. Og desverre er det kun en ting som gjelder her, Death Knight! De er så overpowered på disse levlene at det ikke er noe morro lenger.

Men utenom dk's så vet jeg at mages kan gjøre det ganske bra hvis de har bra gear.

Takker for svar. Dersom 50-59 er helt fyllt opp av DKs, så er jeg ute etter en DK-killer. Mage var kanskje ikke så dumt. Jeg har en 39 mage som kan sendes opp to grupper, men og en lock på 49 som kunne fått turen opp til DK-land.

DK er jo ellers en klasse med flere styrker. To spellinterrupts/silence, god spellskademitigasjon, self heal (om enn noe begrenset), death grip, bra offensiv skade og evne til å få offeret til å stå stille/løpe sakte. En lock kan gjerne klare seg vel så bra som mage her? Noen som har erfaring enten fra lock eller DK på 59? Er særlig ute etter hvem som klarer seg best mot DKs på 59 nå.

Gjest Slettet+8723
Skrevet

Rogue. Skaff deg gear, go multilate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...