Gå til innhold

Liste over manglar i IPB-skina.


Anbefalte innlegg

Hei.

Eg liker godt å bruke IPB-skina, men dei har eit par små manglar, som det hadde vorte fint om ein hadde retta.

 

IPB 2.2.0

  • Link til Favoritter manglar i menyen
  • Link til ubesvarte trådar manglar

IPB Pro

  • Ikonet som viser om ein har lest tråden eller ei, er av den gamle typen, dvs. mykje mindre enn i dei andre skina: newpost.gif vs. newpost.gif
  • Trådar satt som løyst får ikkje det nye trådikonet: icon15.gif
  • Link til ubesvarte trådar manglar

IPB Pro svart

  • Link til Favoritter manglar i menyen
  • Link til ubesvarte trådar manglar i menyen
  • Link til oversikta over kva kategoriar ein har posta i manglar frå profilen.
  • Smileyar har kvit kant.
  • Trådar satt som løyst får ikkje det nye trådikonet: icon15.gif
  • Ikonet som viser om ein har lest tråden eller ei, er av den gamle typen, dvs. mykje mindre enn i dei andre skina: newpost.gif vs. newpost.gif

Det var desse eg kom på no, om eg kjem på andre oppdaterer eg tråden.

Redigert: Har tatt med nokre manglar i IPB Svart.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Burde vel ikkje ta lange tida å fikse dette?

 

Å skifta ikon er berre til å bytte ut ikonet på serveren.

 

Korleis denne forum modellen er koda veit eg ikkje då eg berre kjenner til vBulletin. Linkar eg som regel fort gjort, men igjen, kjenner ikkje til administratorpanelet her.

 

Når det gjeld hurtigheten til å svare så vil eg tru ein tar og leser gjennom desse postane med intervallar, kanskje noterer seg ned endringar som er aktuelle å gjere for så å gjennomføre desse ved ei større oppdatering. Skal ein springe rundt og gjere småendringar heile tida kan ting fort ta tid, og ein mister fort oversikten. Med så mange skins er det fort gjort å lage sikkerhetshull osv når ein arbeider fort og gale.

 

... ikkje for å snakke om den ekstra tida alt tar ...

Endret av Leska
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...