Gå til innhold

Komplett.no


Anbefalte innlegg

Elendig returservice, mottok et grafikk kort (defekt ved ankomst) 14 dager etter at jeg sendte det inn for i det hele tatt å skjekke on det var feil på kortet. Deretter 4 ukers ventetid for å få et erstatningskort (ennå ikke mottatt 3 uker etter retur ble godkjent) d.v.s. etter at de fant ut at kortet var defekt

 

Når jeg klaget fikk jeg sitat "Du har jo i utgangspunktet kjøpt et demoprodukt og det vil bli erstattet med et nytt.

Da vil jeg heller si at du har vært veldig heldig" som svar.Så dette kostet meg 140,- - 100,- i porto for at Komplett.no sendte et defekt kort Tror ikke jeg vil benytte Komplett.no som leverandør i framtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les min erfaring med retur fra komplett på: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=105049

 

Det ble ikke nevnt at siste retur jeg sendte, så etter 6dager fra de hadde mottatt varen, var det ikke skjedd noe med det. Jeg sendte mail til dem på kvelden, klokken 10 på mårran dagen etter fikk jeg mail, sitat: "Slik som jeg ser det så vil denne bli ferdig i løpet av de neste 24 timene." 5min etter dette, var produktet til testing og ble godkjent kort tid etter.

 

Det hender av og til at en pakke forviller seg bort litt, da hjelper det om du sier ifra, og gir dem RMA nr på pakken, slik at de lett finner den i haugen av pakker de får inn.

 

Om ting tar lenger tid enn lovet, er det bare å purre på dem, men for guds skyld, gjør det på en vennlig, høflig og saklig måte. Det er da lettere å oppnå positivt resultat.[/url]

Lenke til kommentar

Betingelsen av å handle på nettet er nettop det at brukeren må betale selv frakt. Det er derfor prisene på nettet er lavere.

 

Du må betale frakt akkurat som når du kjøper en mobil på elkjøp og så kommer du hjem og finner du ut at mobilen er defekt og da må du dra til ekjøp igjen. Får du betalt for kjøring da? :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Jeg sende inn en defekt strømforsyning fra et nytt Suntek-vivid th-656 tower, og fikk tilbake ny med en gang. Allikevel har jeg måttet betale porto. :cry:

 

Vel, jeg har fått skriftlig beskjed fra komplett at om jeg legger ved kvitering for returen (be om kvitering for norgespakke på posten), så vil den bli dekt om det viser seg at det er feil med varen. Om du gir dem et kontonummer også som de kan betale portoen inn på, så gjør du det litt lettere for dem

Lenke til kommentar
Elendig returservice, mottok et grafikk kort (defekt ved ankomst) 14 dager etter at jeg sendte det inn for i det hele tatt å skjekke on det var feil på kortet. Deretter 4 ukers ventetid for å få et erstatningskort (ennå ikke mottatt 3 uker etter retur ble godkjent) d.v.s. etter at de fant ut at kortet var defekt

 

Når jeg klaget fikk jeg sitat "Du har jo i utgangspunktet kjøpt et demoprodukt og det vil bli erstattet med et nytt.

Da vil jeg heller si at du har vært veldig heldig" som svar.Så dette kostet meg 140,- - 100,- i porto for at Komplett.no sendte et defekt kort Tror ikke jeg vil benytte Komplett.no som leverandør i framtiden.

 

Enda en som har oppdaget kompletts eminente service :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...