sneipen92 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Når jeg skal installere spillet Hitman Blood Money kommer denne erroren opp når jeg tryller "install". Den kommer også opp hvis jeg feks skal prøve å avinstallere ett spill! hva gjør jeg? An error (-5003 : 0x8004ace4) has occurred while running the setup. Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications. If the error still occurs, please contact your vendor
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Prøv det som "khoa_student" forklarer i 2'dre post her: http://community.installshield.com/showthr...threadid=130737
sneipen92 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk !!!!! Et spørsmål til forresten: Jeg fikk ikke slettet Install Shield mappa fordi C:/Programfiler/Fellesfiler var skrive beskyttet noe jeg ikke kunne forandre på selvom jeg logget meg inn på som admin for pcen! hvorfor kan jeg ikke det? Når jeg prøver å installere Itunes så får jeg ikke gjort det pga at den ikke klarer å opprette en mappe i C:/programfiler/felles filer. ps. Jeg bruker en skolepc:P
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hva slages operativ system og versjon er det ? Høres ut som du må legge "admin" som user til mappa med "full control". Filer/mapper under ..\Programfiler er system mapper og admin er ikke "eier". F.eks i Vista er "TrustedInstaller" eier og har alle rettighetene.
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Her kan vi f.eks se hva som er problemet med Vista med gruppen "Administrators" sine rettigheter på .\Program Files\Common\ mappen. Endret 1. februar 2009 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå