ken8 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg mista pc'en i gulvet i natt, så harddisken har gått dukken (dukker ikke opp i BIOS en gang) Jeg hadde tenkt å gå for en 500 GB disk. Hvilken av disse 3 er best? Hitachi Travelstar 5K500 500 GB Western Digital Scorpio Blue 500 GB Samsung Spinpoint M6 500 GB Har alltid hatt WD i mine stasjonære pc'er, men leste nå at mange nye WD disker kræsjer etter litt bruk? Leste også at 500 GB diskene trekker mer strøm enn feks en 320 GB disk. Vil dette være såpass merkbart at jeg heller bør velge en 320 disk?
Anv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) WD er ikke værre enn andre disker. Her har du en sammenlingning Som du ser så er WD'n best på alle punkter. edit: Hitachi'en er dessuten for stor, den er 12.5mm og de aller fleste bærbare krever 9.5mm Endret 1. februar 2009 av Anvil
ken8 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Anvil: Bra du sa fra om størrelsen. Skal ta og måle hvor stor disk jeg kan ha. Takk for sammenligningen, da blir det WD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå