Gå til innhold

Feil med Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Sender nå telefonen inn for 3 gang (egentlig 4, da det var feil allerede ved kjøp). 2 ganger har skjermdelen begynt å løsne, noe som resulterer i skraping ved samtaler...

Skal bytte så fort det lar seg gjøre! Dumt, for er ellers godt fornøyd med godt kamera/telefon kombien. HTC Hero neste?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

I går løsnet ene skruen under skjermen. På nedre høyre flik som klappes sammen ned over tastaturet. Fikk fine riper der gitt før jeg fikk den ut.

Vet ikke om jeg skal gidde å sende den inn pga den fillefeilen. Men skikkelig irriterende småfeil.

 

For en uke siden hadde jeg en morsom feil. Skulle skrive melding. Men trykket jeg på 3 tallet så lukket meldingen seg.

Og trykket jeg 6 fikk jeg spørsmål om jeg skulle fortsette avspillingen via høytalerene.

 

Denne feilen rettet seg med en restart, men kommer fort tilbake, og eneste løsningene jeg har fått til nå er å vente litt, for da funker det igjen. eller restarte telefonen selvsagt.

 

Jeg liker denne telefonen! :D

Lenke til kommentar
Jeg liker denne telefonen! :D

 

Har hatt min C905 i 10 måneder og vært superfornøyd, perfekt telefon for meg i alle fall.

For et par dager siden dukket det derimot opp et problem, den ville ikke lade. Vel, den ville iblant, men ikke alltid. Har hatt lignende problem på SE telefoner tidligere, og da har jeg renset kontaktene på laderen og på telefonen, så har det hjulpet.

Det hjalp ikke denne gangen, så jeg prøvde en oppdatering selv om jeg hadde siste versjon. Ingen endring. I tillegg vil ikke skjermen gå i skikkelig dvalemodus, den blir svart, så etter to sekunder kommer lyset på igjen (30% eller noe), så svart og så med lys. Tenkte jeg skulle prøve telefonreparasjon i SE PC-suite før jeg eventuelt sender den til reparasjon. I følge PC-suite feilet reparasjonen, så jeg prøvde et par ganger ekstra. Voilà, nå holder skjermen seg svart, og den ser ut til å lade fint, nå har jeg bare testet med USB-kabel akkurat nå, da jeg ikke har laderen med på jobb, men tidligere har den klaget litt da også om jeg har beveget på laderen, ingen reaksjon på det nå.

Blir spennende å se når den settes på lading i kveld om den har feilet i løpet av natta eller faktisk fungerer fint nå. Sier nok fra i morgen når jeg vet, for det kan jo være et tips for andre om det fungerer bra på telefonen min nå.

 

Et annet problem jeg har iblant er at om jeg ringer noen eller mottar telefoner, så kommer lyden i telefonen i stedet for i BT handsfree, velger jeg overfør lyd til handsree, så går det bra. Iblant må jeg overføre lyd til telefonen, så til handsfree. Akkurat samme problem hadde jeg på K850 også, men da faktisk oftere enn med C905, så virker nesten som om det er handsfree'en som er problemet, ikke telefonen.

Endret av Aremeriel
Lenke til kommentar

Det med at den ikke lader har jeg også problemer med. Men på enden av laderen, den du stikker i telefonen, der er det to små "tenner" som stikker ut, som skal inn i de to hullene hvor man setter laderen. Om du først setter den helt inn så flikker du den ene av de "tennene" litt ut tilbake igjen så lader den. Slik er det med min.

Ble litt vanskelig å forklare så får bare prøve og se det for deg :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...