Gå til innhold

[Løst]Spille Wc3 uten cd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har pløyd meg gjennom mange søk med wc3 without cd /disk men fant ingen brukbare svar.

Very recently blizzard released a patch that makes WCIII playable without a disk.. no complicated setup reqiured just get on battle.net and download the patch.

Noen som hvet hvor jeg finner riktig patch? (Var inne på battle.net men fant ikke noen patcher der det står play without cd)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

lst ned siste patch og problemet burde være løst

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
har pløyd meg gjennom mange søk med wc3 without cd /disk men fant ingen brukbare svar.

Very recently blizzard released a patch that makes WCIII playable without a disk.. no complicated setup reqiured just get on battle.net and download the patch.

Noen som hvet hvor jeg finner riktig patch? (Var inne på battle.net men fant ikke noen patcher der det står play without cd)

som sagt dette er en automatisk patch som blir installert når du trykker på battle net knappen. Patchen inkluderer andre flotte funksjoner også, som at alle helse bars blir synlige uten at du må holde nede shift.

Skrevet (endret)

Det må du ja, men eg antar dette er noko du har, me spør jo ikkje etter sånt på diskusjon.no :)

Endret av Zeph
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Neida, har ingen planer om det heller Zeph :)

Hvorfor er da "valid cd key" noe du trenger å spørre om?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

jo, men det er ikke noe problem om man har lovlig installert wc3 ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...