BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 har pløyd meg gjennom mange søk med wc3 without cd /disk men fant ingen brukbare svar. Very recently blizzard released a patch that makes WCIII playable without a disk.. no complicated setup reqiured just get on battle.net and download the patch. Noen som hvet hvor jeg finner riktig patch? (Var inne på battle.net men fant ikke noen patcher der det står play without cd)
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 lst ned siste patch og problemet burde være løst
Klumpete Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jepp, veldig praktisk, bare å trykke på Battle.net knappen.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 har pløyd meg gjennom mange søk med wc3 without cd /disk men fant ingen brukbare svar.Very recently blizzard released a patch that makes WCIII playable without a disk.. no complicated setup reqiured just get on battle.net and download the patch. Noen som hvet hvor jeg finner riktig patch? (Var inne på battle.net men fant ikke noen patcher der det står play without cd) som sagt dette er en automatisk patch som blir installert når du trykker på battle net knappen. Patchen inkluderer andre flotte funksjoner også, som at alle helse bars blir synlige uten at du må holde nede shift.
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Men for å komme inn på battle.net må du ha valid CD key ikke sant ?
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Det må du ja, men eg antar dette er noko du har, me spør jo ikkje etter sånt på diskusjon.no Endret 31. januar 2009 av Zeph
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Neida, har ingen planer om det heller Zeph
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Neida, har ingen planer om det heller Zeph Hvorfor er da "valid cd key" noe du trenger å spørre om?
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Fordi du trenger CD key for å komme inne på Battle.net ikke sant ?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 jo, men det er ikke noe problem om man har lovlig installert wc3 ikke sant?
BlueCreature Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Nei det er ikke et problem. Har jeg sagt det ?
Klumpete Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det er altså ikke er problem, fordi du har en lovlig Key, men fikk du det til å virke? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå