Gå til innhold

Mulig å få ut pengene som er på telefonen, evt. vidreføre til annet abonnement? Hos netcom.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har nå en telefon med Young Talk fra Netcom og bruker ikke de 200,- som jeg få hver mnd. Og er på utkikk etter et billigere abonnement, men vil ikke miste pengene fra det gammle. Har ca 500,- som er igjen fra det jeg ikke har brukt.

 

Så lurer på om det er mulig overføre pengene inn på en bankkonto evt. til et annet abonnement?

 

Har dere et billig abonnement fra Netcom å anbefale?

 

 

Mvh

Mr.anki

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at FlexiTalk er et bra alternativ ja. Får høre med kundeservice angående pengene som er igjen på det gammle.

 

Skal også ha ny mobil, ser at mobilene er billigere med YoungTalk. Binder en seg 12 mnd. vis en kjøper en ny telefon? Eller kan jeg kjøpe ny telefon med YoungTalk også bytte til FlexiTalk litt senere? Uten ekstra kostnader.

Lenke til kommentar
Ser ut til at FlexiTalk er et bra alternativ ja. Får høre med kundeservice angående pengene som er igjen på det gammle.

 

Skal også ha ny mobil, ser at mobilene er billigere med YoungTalk. Binder en seg 12 mnd. vis en kjøper en ny telefon? Eller kan jeg kjøpe ny telefon med YoungTalk også bytte til FlexiTalk litt senere? Uten ekstra kostnader.

 

Dersom du kjøper ny mobil med YoungTalk, binder du deg for 12 måneder dersom du får telefonen rabattert på grunn av abonnement. (Du kan såklart kjøpe telefonen til full pris, og beholde youngtalk uten å binde deg).

 

Sett at du binder deg på nytt med YoungTalk, vil du kunne oppgradere abonnementet ditt til ActiveTalk plus, SuperTalk, YoungTalk plus eller FlexiTalk med 99,- i månedsavgift.(NB: Minimumsfakturering på 99,-) Du vil altså ikke kunne oppgradere til et abonnement med 0 kr i månedsavgift. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...