Gå til innhold

Splittelsen av Gamer.no & Edda vs Age of Conan delen av forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når Gamer.no får opp ett nytt forum en gang i fremtiden, tenker jeg at jeg vil starte opp en tråd, eller flere om AoC.

Nå vet jeg ikke om det blir egene områder som her, men hvis det blir et bra system, så tenker jeg at det er sikkert noen her som ønsker å lage en oppdatert gudie til dette spillet ved å bidra i et nytt sett med tråder basert på det oppgraderte som finnes der, uten alt det gamle som er her.

Jeg håper det blir aktivt på nye Gamer.no, da det er kritisk viktig for suksess for både en slik forumdel & Gamer.no for overlevelse.

Selv vært en del av Gamer.no (senere diskusjon.no) siden 2002, men Gamer.no er hovedankeret mitt her.

Hva tenker dere, bli her eller flytte på seg med tiden?

Endret av Atomics
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Go with the flow", slik blir det delvis for meg ihvertfall.

Hvis begge forumene opprettholder seg på en fin og god måte så kommer jeg til å bli i begge. Jeg tror forresten at Spill delen av Diskusjon.no fortsatt kommer til å være her (altså dette forumet også), så slik sett blir det ikke et problem.

Skrevet
"Go with the flow", slik blir det delvis for meg ihvertfall.

Hvis begge forumene opprettholder seg på en fin og god måte så kommer jeg til å bli i begge. Jeg tror forresten at Spill delen av Diskusjon.no fortsatt kommer til å være her (altså dette forumet også), så slik sett blir det ikke et problem.

Nei, dette forumet vil jo fortsatt være her, men jeg tror jeg vil lese mer på det ene av dem, og være mer aktiv på det andre. Nå vet jeg ikke om det nye forumet blir like bra som dette har vært, eller hvordan den nye spillsiden til TEK blir heller.

Tiden vil vise hvilket forum som blir verdt å være aktiv på, men hvis mange brukere av Gamer.no fortsetter med Gamer.no, så tror jeg at det nye forumet vil være sentralt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...