Gå til innhold

BK: Middag i skogen?


Con

Anbefalte innlegg

Var ute og gikk tur i dag og kom over det stedet her. Det var helt sikkert ett koselig sted for matpakken en gang i tiden :)

 

Ble litt kornete, men jeg synest egentlig ikke det gjør noe.

Slakt i vei :)

 

F8

1/20

ISO 400

 

post-38668-1233252158_thumb.jpg

Endret av Con
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt et interessant motiv, selv om du ikke traff helt her. Håper du har muligheten til å komme tilbake og eksperimentere videre. Noen ganger må man innom mange ganger før det sitter.

 

Trærene er nok ikke så mye å gjøre med nei :)

Får heller ikke gått nærmere grunnet benken sto oppå en liten haug der, og jeg sto i stien ned til det. Gikk så nærmt jeg klarte å komme med stativet.

Hva med å gå bakover og øke brennvidden. Kunne det være noe?

 

Tom

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle ta meg en tur opp igjenn en dag ja. Litt tidligere på dagen for litt mer lys kanskje :)

Jeg må si jeg likte motivet, jeg ville tatt bildet på kveldinga / natten men med stativ og lang eksponering, du får fort ett fargestikk men det må du bare justere bort, dette motivet syns jeg passer i en mørk kvelds stemning.

 

Vignetteringen på dette bildet var foresten veldig viktig tror jeg, får meg til å tenke askeladden (disse dukke filmene som gikk på NRK i gamledager.)

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg likte motivet, jeg ville tatt bildet på kveldinga / natten men med stativ og lang eksponering, du får fort ett fargestikk men det må du bare justere bort, dette motivet syns jeg passer i en mørk kvelds stemning.

 

Får ta noen bilder på vei opp på fjeller (lyst) og noen på vei ned igjenn (mørkt) og så se hva som blir best. Kanskje bære med meg noen lys og litt stasj :) Fikk mange idèer nå :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...