Gå til innhold

Ny Tomb Raider-film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

Angelina er heit.. hva i all verden er det du ser etter ? ;)

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

De trenger en yngre skuespiller mener jeg. Hadde vært greit med mindre tullinger og skurker, mer fokus på grav røving uten monstre. :new_woot:

Endret av Slettet+513
Skrevet

Håper Megan Fox spiller Lara i den nye Tomb Raider filmen. Jolie er for gammel til å spille Lara, pluss at kjerringa har hengepupper:p Men samme hvem de velger egentlig. Synes TR filmene er søppel.

Skrevet

:/ kan ikke bytte ut hvoderollen , tomb raider er jo Angelina samma uansett om hun er eldre eller ikke har muskler.

byttes hun ut er det jo ikke tomb raider lenger :thumbdown:

Skrevet

thunstop

14:53, tor 29.jan

:/ kan ikke bytte ut hvoderollen , tomb raider er jo Angelina samma uansett om hun er eldre eller ikke har muskler.

byttes hun ut er det jo ikke tomb raider lenger thumbdown.gif

det same er med bond filmene, håper på megen fox jeg:P

Skrevet

Håper helt klart at de bytter ut. De bytter jo ut lara-modellene støtt og stadig så det er bare fornuftig at de gjør det samme med skuespilleren. Til tross for at mainstreamen kjenner kanskje Lara kun som Angelina. But still...

Skrevet (endret)

edit:

According to PSExtreme.com (via MeriStation.com), Megan Fox is apparently set to replace Angelina Jolie as Lara Croft in the next Tomb Raider.

This has not been confirmed yet but the project is currently seeking a director. It isn't clear if a script has been written yet or if a writer has been assigned to the project.

dato: 24.jan.

sigh, litt treg med nyheter for tiden?

Endret av anotherzen
Skrevet

Helt siden tidenes morgen har Lara vært "dama me de store puppa".

(Ihvertfall i mine øyne)

Disse to "ekstra rollene" klarer ikke Megan Fox og fylle. hu eier ikke pupper.

Det ville da ødelegge hele karakteren hvis den rolle forandringen blir gjort.

Håper det er noen der ute som deler samme synspunkt som meg :)

Skrevet (endret)

Megan Fox er ingen Lara Croft, hun er ikke noe særlig god skuespiller engang. Kan jo ikke mene at de tar henne?

Endret av Rabbid
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...