Gå til innhold

Facebook administrator deaktiverte min konto!


Anina

Anbefalte innlegg

Er det mulig!!Har det skjedd med andre her inne?

 

Det var idiotiske grunner til det!!!Nå lurer jeg bare på hvordan jeg kan få det tilbake? Det verste er at jeg googlet navnet mitt og da kom navnet mitt....Facebook jeg klikket på det og jammen så jeg bilde av meg!!!Jeg får ikke gå inn på facebook siden min pga "account disable" men andre brukere kan se siden!!

 

Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake? Så kan jeg like gjerne slette alt for dette er idioti av Facebook!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest flere steder at facebook stenger ned sider pga ganske dårlige grunner for å hindre spam og andre former for utnytting. Deres grunn var at jeg ikke var med i ett skole nettverk!!!

 

Her er grunnene til å bli låst ute: http://getsatisfaction.com/facebook/topics...ill_be_disabled

 

Alt er helt idiotisk og ja jeg vet de lagrer all info i sin database, men så lenge ANDRE brukere ikke ser min side er det det viktigste!

 

Noen som vet om det blir fjernet fra andres øyne også???

Lenke til kommentar

For personer under 18 er det faktisk et krav at du er med i et skolenettverk.

 

Om profilen din forblir synlig for alle andre er vel helt opp til Facebook, men ifølge deres retningslinjer eier de alle rettigheter til bilder og informasjon som blir lagt inn i systemet deres inntil du sletter profilen din.

 

Send dem en mail og spør om det er mulig å få slettet profilen din, eller hvordan du kan få åpnet den igjen om du vil.

 

EDIT: Oppdatert retningslinjer for innhold (inntil du sletter profilen din)

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...