Pivotal Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Har nettopp innstallert windows 7 (64bit) og det har vært ganske problemfritt så langt. Men har begynt å legge merke til små prikkede linjer her og der (rødt på svart og grønt på hudfarget). De er små, tynne og litt skurrete. Har også vært borti knapper eller fargeområder som har sett skurrete ut. Er for det meste i bilder, men også litt ellers. Noen som vet hva som foregår? Har et ati hd 3650 og har oppdaterte windows 7 drivere. Endret 28. januar 2009 av Pivotal
Chavalito Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Virker som du har artifact i Windows 7. Skjer dette etter du har avsluttet et spill eller hva? Kan du se om det er noe lignende til dette?
Pivotal Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Nevermind me ^^ DVI-kabelen var litt løs. Jeg føler meg som en komplett idiot. Problem løst
Chavalito Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Nevermind me ^^ DVI-kabelen var litt løs. Jeg føler meg som en komplett idiot. Problem løst Never mind. Problemet er jo løst så det er jo det viktigste. Du kan kanskje slenge på [Løst] på tittelen? Endret 28. januar 2009 av Chavalito
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå