Gå til innhold

Vær onsdag kommer det, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær onsdag kommer det en ny patch til meg på WoW- Lich King, men når jeg laster ned patchen så er det fint, men når jeg logger inn, kommer det A wrong in a file eller sån at jeg ikke får spillt det, hjelp, jeg har også prøvd og repair det, og jeg vet at det er Lich King jeg har!

Joakim;:;

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det kommer ikke patch hver onsdag, de tar bare ned serverene for vedlikehold.

Når det er sagt er det vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva eksakt hva feilmeldingen sier. Hva med å kopiere den inn her?

Du kan også få god hjelp på Blizzard offiselle forum. http://forums.wow-europe.com

men det kommer en pach på meg, og etterpå der når jeg har lastet den ned, kommer det en feilmelding!

Skrevet

Jeg fikk også denne feilmeldingen for 15 min siden. Den er borte nå så tror egentlig bare det var at servern ikke var tilgjengelig eller noe sånt. Kommer hvertfall in til server lista nå.

Skrevet
Jeg fikk også denne feilmeldingen for 15 min siden. Den er borte nå så tror egentlig bare det var at servern ikke var tilgjengelig eller noe sånt. Kommer hvertfall in til server lista nå.

gjør du? da skal jeg også åprøve!

Skrevet

Det er helt ufattelig at folk ikke leser feilmeldingene som dukker opp. Det er jo som regel det eneste cluet man har for å vite hvor man skal starte feilsøkinga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...