joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Vær onsdag kommer det en ny patch til meg på WoW- Lich King, men når jeg laster ned patchen så er det fint, men når jeg logger inn, kommer det A wrong in a file eller sån at jeg ikke får spillt det, hjelp, jeg har også prøvd og repair det, og jeg vet at det er Lich King jeg har! Joakim;:;
Trashyman Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Det kommer ikke patch hver onsdag, de tar bare ned serverene for vedlikehold. Når det er sagt er det vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva eksakt hva feilmeldingen sier. Hva med å kopiere den inn her? Du kan også få god hjelp på Blizzard offiselle forum. http://forums.wow-europe.com
joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Det kommer ikke patch hver onsdag, de tar bare ned serverene for vedlikehold. Når det er sagt er det vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva eksakt hva feilmeldingen sier. Hva med å kopiere den inn her? Du kan også få god hjelp på Blizzard offiselle forum. http://forums.wow-europe.com men det kommer en pach på meg, og etterpå der når jeg har lastet den ned, kommer det en feilmelding!
joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Hva sier feilmeldingen? Husker ikke:S
C-Style Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk også denne feilmeldingen for 15 min siden. Den er borte nå så tror egentlig bare det var at servern ikke var tilgjengelig eller noe sånt. Kommer hvertfall in til server lista nå.
joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Jeg fikk også denne feilmeldingen for 15 min siden. Den er borte nå så tror egentlig bare det var at servern ikke var tilgjengelig eller noe sånt. Kommer hvertfall in til server lista nå. gjør du? da skal jeg også åprøve!
Stifi Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ta screenshot av feilmeldingen da, så slipper du å "huske" den.
John Keats Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 "hjelp noe er feil, må fikse"-poster er alltid like lette å svare konstruktivt på =)
KAS Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Det er helt ufattelig at folk ikke leser feilmeldingene som dukker opp. Det er jo som regel det eneste cluet man har for å vite hvor man skal starte feilsøkinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå