Gå til innhold

– Du må leve med programvarefeil


Anbefalte innlegg

Alternativet er å vente (lenge/6-12 mnd) samtidig som konkurrenten kommer med .... noe tøffere .. og la bedriften dø.

Det beskriver jo egentlig berre kor usaklig symptomatisk det er for størsteparten av bransjen, og noko eg strengt talt syns er eit usaklig argument, siden eit solid produkt selger bedre enn eit kvasi-ferdig produkt som får masse dårlig rep.

Det er nettopp det som er problemet. Et kvasi-ferdig produkt med mange nye funksjoner som ikke nødvendigvis fungerer riktig selger mye bedre enn et solid produkt som ikke har all denne bling-blingen. Det er den måten markedet har utviklet seg på, drevet av fjortisser som vil ha bedre kamera, bedre musikklyd og raskere internett istedet for en faktisk telefon.

 

Ellers så synes jeg han sender et klart signal til oss forbrukere:

"Blacberry lanseres mens programvaren er på betastadiet og vi er langt i fra fornøyde. Vil du ha stabil programvare, ikke kjøp en blackberry som nylig er lansert."

Jeg synes det står kred av at de er ærlige, i motsetning til Nokia, SE og Apple som lanserer like dårlig programvare uten å innrømme noe som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers så synes jeg han sender et klart signal til oss forbrukere:

"Blacberry lanseres mens programvaren er på betastadiet og vi er langt i fra fornøyde. Vil du ha stabil programvare, ikke kjøp en blackberry som nylig er lansert."

Jeg synes det står kred av at de er ærlige, i motsetning til Nokia, SE og Apple som lanserer like dårlig programvare uten å innrømme noe som helst.

 

sier meg enig med deg.

som Blackberry bruker er jeg super fornøyd, ny os oppgraderinger kommer hele tiden og er super easy og fikse.

dem har nå også gjort det mulig for wireless upgrade av os.

skulle du slite får man gratis hjelp. levert inn min Blackberry til os upgrade 2 ganger hos Trigcom. 2 timer etter kan jeg hente den og alt er i orden.

 

skulle jeg oppgradere min SE t28i den gang den var ny mistet du all info på telefonen og det kostet 150,- + det tokk 4dager

Lenke til kommentar

Rent teknisk mener jeg han egentlig har rett. Men det bør som simen1 sier, tilbys programvareoppdateringer. (Nå har jo sony ericsson hatt dette lenge, men aldri om jeg har klart å fått det til å funke direkte via telefonen. Må bestandig via pc).

 

Men ellers.... korttenkt utsagn. Dålig reklame. Et annet ord for "hektisk marked" er konkurranse, noe Blackberry ser ut til å slite med?

 

Det som forundrer meg er at mobilprodusenter med telefoner med veldig lik hardware og software fra modell til modell (sony ericsson) har omtrent like ustabil software hver gang en telefon blir lansert! Det er jo akurat som de tar utgangspunkt i ustabil software hver bidige gang, og ikke tar utgangspunkt i "siste stabile" når de skal videreutvikle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...