Gå til innhold

Rock Band 2, når kommer det?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Rock Band 2 vs Guitar Hero WT

kva er best egentlig? Tenker å starte band i familien og lurer på hvilket av dei som egnar seg best til ei jente i 5 årsalderen?

 

har hørt trommene er bedre i Guitar Hero WT , men det ser ut som Rock Band har bedre sangar tilgjengelig?

 

Korleis er forskjellane på vanskeligheit og gameplay?

Lenke til kommentar
Rock Band 2 vs Guitar Hero WT

kva er best egentlig? Tenker å starte band i familien og lurer på hvilket av dei som egnar seg best til ei jente i 5 årsalderen?

 

har hørt trommene er bedre i Guitar Hero WT , men det ser ut som Rock Band har bedre sangar tilgjengelig?

 

Korleis er forskjellane på vanskeligheit og gameplay?

Til ei jente i 5-årsalderen, så har det meget lite å si hva du velger. Trommene er såklart bedre i GHWT.

Jeg har et godt eksempel: En kompis av meg spiller trommer i et band, han skulle teste GHWT-trommene til oss. Det han gjorde, var å spille Foo Fighters - Everlong med ryggen til TV'n, skrudde difficulty på Expert, og fikk 99% treffsikkerhet. Dette kunne han aldri ha gjort med RB-trommene.

Når det kommer til gitarene, så er det på en liten måte smak og behag. Men jeg som har spilt alle GH-spillene, kunne aldri ha tenkt meg å kjøpe RB, siden gitarene der føles bare helt plastikk ut. Føles meget billige, og strum'en (den du slår på "strengene" med) er helt umulig å bevege fort på.

Men det som er meget dumt, er at sangene er helt klart best på RB. Da tenker jeg på antall sanger som kan lastes ned. Men det problemet kan enkelt løses da instrumentene virker på begge spill. Jeg kommer bare til å kjøpe selve spillet, så beholder jeg instrumentene til GHWT.

Håper dette var til noe hjelp.

Lenke til kommentar

Kvailteten på trommene og gitater GH4 er av elendig kvalitet. Den ene kompisen min byttet inn hele bundelen sin, mens han andre skulle også gjort det. Gitaren slutta å funke som den skulle etter et par gangers bruk, trommene reagerer dårlig, vingler mye og noe er knekt på dem. Når RB2 kommer til Norge og du skaffer cymbalene fra MadCatz sammen med trommene så tror jeg det blir mye bedre ennn GH4 trommene.

Lenke til kommentar
Kvailteten på trommene og gitater GH4 er av elendig kvalitet. Den ene kompisen min byttet inn hele bundelen sin, mens han andre skulle også gjort det. Gitaren slutta å funke som den skulle etter et par gangers bruk, trommene reagerer dårlig, vingler mye og noe er knekt på dem. Når RB2 kommer til Norge og du skaffer cymbalene fra MadCatz sammen med trommene så tror jeg det blir mye bedre ennn GH4 trommene.

 

Jeg har sett noen bilder av RB2-trommene med cymbaler fra MadCatz, men hvorfor er det tre cymbaler? Er det ikke bare to til vanlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...