Gå til innhold

Gears of war 2 - noe å kjøpe?

tytte89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

OM det er. Gears of war 2 er verdens råeste spill på stort sett alle måter, og alt fra lyd og grafikk til gameplay og historiefortelling sitter omtrent perfekt.

Online-delen kunne hatt enkelte forbedringer, men det spilles mye likevel her i gården - med god grunn.

Vil egentlig advare mot at Gears 1 og 2 kveler lysten din til å spille andre spill, fordi alt annet blir, vel, slaktet!

:D

Endret av Duvebassen
Skrevet

verdt å kjøpe ja. spesielt om du er ute etter en god multiplayer. singelplayeren er veldig god og har co-op om det frister. anbefaler å spille på hard/insane for å få skikkelig opplevelse av spillet

Skrevet

Kan anbefale Gears2. Spilte du 1rn så vil du merke ganske mange forbedringer.

Fin sp del, online delen har jeg ikke giddet å bry meg om da det fins andre spill som er bedre :p

Spillet er selvfølgelig kjekkest når man spiller sammen med en kompis :)

Skrevet

Du kan jo sjekke noen anmeldelser. De er sikkert grundigere enn svarene du får her. Anmeldelsene sier KJØP, diskusjon.no sier KJØP, jeg sier KJØP.

Skrevet

takk for supre svar folkens:) Stakk bort på elektro shappa ista jeg å kjøpte spillet;) Var helt sykt morro;) Spillet ser jo bare nyyydelig ut! Nå skal jeg bare skaffe meg noen å spille med;)!

Skrevet

Geow 1 og 2 er MS sin egen Halo killer så Sony campen kan bare skryte av att Killzone 2 blir halo killer men blir aldri en Geow killer fordi K2 mangler co-op som er ufattlig gøy og ett must på denne typen spill.

Skrevet
Geow 1 og 2 er MS sin egen Halo killer så Sony campen kan bare skryte av att Killzone 2 blir halo killer men blir aldri en Geow killer fordi K2 mangler co-op som er ufattlig gøy og ett must på denne typen spill.

Det finnes ikke noen "killer" spill.

Folk vil alltid komme i humør til å spille visse spill, og dermed spille det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...