Gå til innhold

Ny skjerm (24"?) skal kjøpes, jeg har ikke snøring...

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey,

I en poll på en annen nettside fant jeg ut at min Samsung SyncMaster 204B med sin 1600x1200 er relativt utdatert... Fikk plutselig veldig, veldig lyst på WS-skjerm selv. Alle har visst 1920x1200 nå, fant jeg ut :blush:

Men, jeg har ikke snøring på detta jeg vettu... Ganske mange år sia jeg har fulgt med på skjerm-markedet. Hva er det som er hot og in for oss nerder nå da? ^^,

Veldig vanskelig å sette et budsjett, da jeg ikke aner hvor mye som må til for å få en grei skjerm...

Typisk value for money-skjerm ønskes, vet ikke helt hva mer jeg skal si. Tipper egentlig dette holder.

Kan jo ta med hva jeg skal bruke skjermen til iallfall, da:

*Litt spilling i ny og ned.

*Helt generell bruk, surfing osv...

*Kanskje interessant å legge til at jeg ikke ser film på dataskjermen, da pc-en er kopla i en 42" også... Men kan jo hende det blir til å se litt tv-serier osv framover, om jeg ikke gidder å slenge meg i sofaen...

På forhånd, takk! :love:

Endret av FuglFøniks
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med T240? Ser at T240HD-versjonen som koster et laken mer ikke har store forskjellene, annet enn komponent og TV-inngang, samt 1 HDMI-inngang mer... Tviler på at det er verdt det for min del, da jeg neppe vil bruke skjermen som TV i nærmeste framtid... Noen andre bemerkelsesverdige forskjeller på disse to eller? Er T240 et godt valg? Bedre alternativ til samma pris?

Endret av FuglFøniks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...