Gå til innhold

Trenger hjelp til og bruke live points...


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tre anbefalelser som alle holder sykt høy klasse.

 

På delt førsteplass er Braid og Xbox Originals-spillet Fahrenheit. Mulig det kalles Indigo Prophecy på Xbox Marketplace, det som var den amerikanske tittelen.

 

Braid så jeg du har spilt, men hvis du ikke har spilt Fahrenheit, eller Indigo Prophecy, er det et must. Helt fantastisk oppbygd, og selv om spillet mister seg selv litt mot slutten er det helt klart på topp ti lista mi.Dette er forgjengeren til det mye omtalte spillet "Heavy Rain" som er en av de store ekslusive titlene som kommer ut på PS3 i 2009.

 

Hvis du også har spilt dette vil jeg tipse om Castle Crashers. Fantastisk morro.

 

Det er de tre beste investeringene jeg har gjort på Xbox Marketplace.

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar
Har tre anbefalelser som alle holder sykt høy klasse.

 

På delt førsteplass er Braid og Xbox Originals-spillet Fahrenheit. Mulig det kalles Indigo Prophecy på Xbox Marketplace, det som var den amerikanske tittelen.

 

Braid så jeg du har spilt, men hvis du ikke har spilt Fahrenheit, eller Indigo Prophecy, er det et must. Helt fantastisk oppbygd, og selv om spillet mister seg selv litt mot slutten er det helt klart på topp ti lista mi.Dette er forgjengeren til det mye omtalte spillet "Heavy Rain" som er en av de store ekslusive titlene som kommer ut på PS3 i 2009.

 

Hvis du også har spilt dette vil jeg tipse om Castle Crashers. Fantastisk morro.

 

Det er de tre beste investeringene jeg har gjort på Xbox Marketplace.

 

 

Har faktisk fahrenheit og :p

sinnsykt spennende spill

 

Castle craspers har jeg lurt litt på, men da har jeg bare råd til et spill?

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...