joakimahj Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Er det en måte questene kan vises på den Store Mappen? Ikke den lille? En Add-Onn eller sån?
joakimahj Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 QuestHelper Jeg har QuestHelper, men jeg vil se alle questene på den store mapen. Så hvis jeg vil ta en quest da, kan jeg bare se om det er noen?
Rest1peace Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 QuestHelper Jeg har QuestHelper, men jeg vil se alle questene på den store mapen. Så hvis jeg vil ta en quest da, kan jeg bare se om det er noen? +?+ Kan du gå forklare litt nermere?
Sprayer Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Du spør om man kan se de gule !, som står for tilgjengelige q´s på det store mappet og ikke det lille oppe til høyre? Det vet ikke jeg om er mulig....
skarpen90 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Vet ikke om det er noen addons for å vise utropstegnene på kartet, men hvis du sliter med å finne de kan du gå inn på wowhead, finne den aktuelle sonen og velge Alliance eller Horde questgivers på kartet som ligger der.
Dʋgɢtung Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Eventuelt bare søke på "Stranglethorn Vale Quest Hub", så pleier man å få et kart opp med en prikk som indikerer alle questgiverene i området. Men det er jo selvsagt ikke ingame, slik som du leter etter...
nagina Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 tror det vil bli veldig vanskelig å lage noe slikt siden det er så mange chain quests osv, tror det ville blitt kaos ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå