Gå til innhold

BK: Et lite Portrett II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsetter serien her. Som før, hva funker, og hva funker ikke?

Tar dette i svart/hvis, synes det gjorde seg bedre. Det gjorde forsovet det første bilde også.

II

post-172946-1232980104_thumb.jpg

III

post-172946-1232980040_thumb.jpg

Mvh. Ole AlexanderK

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Søt jente drar opp. Oppblåst ansikt drar ned. Ikke fult så bollete kjaker hadde gjort seg tror jeg. Det andre bildet var egentlig ganske stilig. Liker at ansiktet havner i "annen rekke".

Endret av Mimir
Skrevet
Søt jente drar opp. Oppblåst ansikt drar ned. Ikke fult så bollete kjaker hadde gjort seg tror jeg. Det andre bildet var egentlig ganske stilig. Liker at ansiktet havner i "annen rekke".

Søt jente drar opp ja ;)

Takk for tipset ;)

Mvh. OleAlexanderK

Skrevet (endret)

Bilde nr2 var ganske fett! Diffus ansikt og skarpe blad. Gjorde seg bra i svart/hvitt òg :)

Velger å pressisere at jeg liker det diffuse.

Endret av J@cob
Skrevet

Bilde 2 var tøft. Men hva er den grå snakkeboble lignende greien på høyre siden av hodet hennes for noe?

Skrevet

Søt jente, men etter min smak er det alt for softet. Softing er noe (jeg selv syns) men bør bruke svært forsiktig og svært sjelden.

Motivet og lyssettingen er fint, men det ødelegges litt (i mine øyne) av for mye softing.

:)

Skrevet
Søt jente, men etter min smak er det alt for softet. Softing er noe (jeg selv syns) men bør bruke svært forsiktig og svært sjelden.

Motivet og lyssettingen er fint, men det ødelegges litt (i mine øyne) av for mye softing.

:)

Du kan ha rett, men jeg velger likevel å sette du under smak og behag (hvis du skjønner hva jeg mener).

Takk for fin kritikk :)

Mvh. Ole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...