Gå til innhold

Warhawk, noen som fortsatt spiller det?


Mazeking

Anbefalte innlegg

Er det noen som fortsatt spiller Warhawk? Så at jeg ikke hadde spilt det siden høsten 2007 da jeg igjen kastet meg over det sist uke. Nå har de endelig blitt kvitt mye småbugs som var plagsomme i "gamle" dager.

 

Det er nå de gamle brettene som fortsatt er best. Blir litt håløst med jetpack på enkelte maps, men det er vel litt opp og ned på om det er lov eller ei.

 

Må si at dette spillet har en utrolig spillbarhet og vel kanskje er et av de beste multiplayerspillene som overhodet har kommet til ps3.

 

Det som gjør spillet veldig bra er at man under browsing etter servere å spille på lett kan sette nivå som gjør at spillere du skal spille mot ikke har veldig mye høyere nivå enn deg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil våge meg til å si at dette spillet er det desidert beste multiplayerspillet til PS3. Og minst like bra som det man får på andre plattformer. Ikke bare på grunna av det veldig godt sammenskrudde menysystemet med detaljerte serveroptions og alt det der. Men også på grunn av det utrolig varierte gameplayet og alle de forskjellige game-modene. Personlig liker jeg best Zones.

 

Og ja jeg spiller fortsatt! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har sett en del filmer av det i dag, og det ser jo fantastisk ut. Er headsettet som følger med verdt det? Eller skal jeg heller satse på å kjøpe det på PlayStation Network? Og er DLC gratis? :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har sett en del filmer av det i dag, og det ser jo fantastisk ut. Er headsettet som følger med verdt det? Eller skal jeg heller satse på å kjøpe det på PlayStation Network? Og er DLC gratis? :whistle:

 

 

Jeg har ikke testet headsettet men mener å huske at folk her sa de var rimelig fornøyd med det.

 

DLC er ikke gratis. Trippel combopakken med Operation: Omega Dawn, Operation: Broken Mirror og Operation: Fallen Star koster 90Kr. Hver for seg koster de 45Kr.

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Noen som har tips på gode sider med kart over alle pick ups pr map? Sliter litt med å finne kikkert på noen av mapsa.

 

Veit dere foresten om miner forsvinner etter en stund, jeg har en mistanke om at de gjør det eller at man kunne kan "eie" 4 miner? Dvs når man legger ut mine nummer 5 så forvinner mine nummer 1 man la ut?

Lenke til kommentar
Noen som har tips på gode sider med kart over alle pick ups pr map? Sliter litt med å finne kikkert på noen av mapsa.

 

Veit dere foresten om miner forsvinner etter en stund, jeg har en mistanke om at de gjør det eller at man kunne kan "eie" 4 miner? Dvs når man legger ut mine nummer 5 så forvinner mine nummer 1 man la ut?

Her finner du en oversikt pickupsene på de foskjellige kartene. Også mye om ranks, awards og en del spilltips der.

 

http://www.warhawkstats.com/maps/

 

Og ja man kan kun "eie" fire miner av gangen. Legger du ut en femte, forsvinner den første.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett på den linken, virker Warhawk ut som et av de vanskeligste spillene å få platinum trophy på. Medals er greit, men ranks og badges ser jo ut som forferdelig masse arbeid...

Lenke til kommentar

Ja absolutt! Hvis noen kjøper dette spillet med tanke på å ta platinum har de gjort en liten tabbe. For å få general-trofeet må man ha hele 275000 poeng!! Det er sykt mye. For å ta et lite eksempel så har jeg spilt dette spillet i tilsammen 262 timer. Og jeg har bare 48000 poeng. Det betyr at jeg er 2nd Lieutenant, det er bare halvveis opp på rangstigen. Dessuten er mange av de andre trofeene ekstremt vanskelige.

 

Men alt dette har jo lite å si når spillet er såpass gøy å spille! :yes:

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har begynnt å spille Warhawk igjen etter ett års pause.

 

Det er drit morsomt, men profil statsene blir aldri oppdatert :(

 

Jeg står fortsatt med samme poeng, death/kill ratio og alt selv om jeg får f.eks 80 poeng på en rund :(

 

Er det forkjell på ranked og unranked spill, eller må man spille ferdig alle spillene i et spill for å få poengene? Kan det være at det tar tid før statsene oppdateres??

 

Takk for svar!

 

TLF

Endret av TLF :D
Lenke til kommentar

Okey ;)

 

Men hva skjer når det er f.eks 4/12 spillere i et spill. Da står det at spillet utforskes, men man kan spille ut et helt spill mens det venter på flere spillere. Får man poengene sine hvis man spiller et helt spill mens spillet utforskes? :hmm:

Endret av TLF :D
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...