Newsbee Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 På grunn av skiboksen er det en liten knekk i antennen bak på Golfen min, noe som forårsaker tendenser til dårlig signal på radioen. Er det noen som vet hvor man kan få fatt i antenner som er leddet ved roten (har sett det på en eller annen SUV), slik at den kan bøyest under skiboksen uten å ha unaturlig knekk? Har sjekket biltema, men fant ikke noe i nærheten der. Tror heller ikkje kortere antenne er løsningen...i første omgang
RMNK Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 På grunn av skiboksen er det en liten knekk i antennen bak på Golfen min, noe som forårsaker tendenser til dårlig signal på radioen. Er det noen som vet hvor man kan få fatt i antenner som er leddet ved roten (har sett det på en eller annen SUV), slik at den kan bøyest under skiboksen uten å ha unaturlig knekk? Har sjekket biltema, men fant ikke noe i nærheten der. Tror heller ikkje kortere antenne er løsningen...i første omgang Når vi monterer boks på taket på nybiler bruker vi å borre hull i boksen slik at antennen stikker opp gjennom boksen. Men er det en sånn laaaang antenne kan du jo finne en kortere eller dra på huggern å se om du finner noen som er leddet. X-Trail T30 har hvertfall ledd på antenna
Newsbee Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Men er det en sånn laaaang antenne kan du jo finne en kortere eller dra på huggern å se om du finner noen som er leddet. X-Trail T30 har hvertfall ledd på antenna Den er ikke laaaaaang nei, men ca 20-30cm vil jeg tro. Ikke spes lyst å borre i boksen, og X-trail er vel heller små mengder av hos huggern
Pluggen Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Kortere antenne har de til 2-300 kroner hos NBS i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå