Gå til innhold

Opera på widows vista


NetBerry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ikke sant...

bruker du msn på vistan også eller?

det gjø jeg men det tar evigheter før jeg får det til å starte også henger det seg opp selvfølgelig...

 

 

 

 

Kjører Opera på XP før, og hadde da helt seriøst 2-3 kræsj på 1 år.

 

Mye hyppigere problemer nå når jeg kjører Vista.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har problemer med opera som nettleser på min datamaskin, er det bare meg eller er det mye problemer med opera nå??

Er lissom som at opera fryser hele tia.Får opp at programmet svarer ikke.

Noen som har noen ideer til meg om dette???

 

har også opplevd dette en god del med vista. En eldre versjon av Opera klikka aldri med vista. Det var etter en oppdatering for noen mnd siden jeg opplevde at opera ikkje svarte. Men nå kjører jeg Server 2008 R2, og har ikkje sett noe til det problemet.

 

Rare greier igrunn

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Samme her. Opera har fungert dønnstabilt i mange år frem til nå rett før jul en gang. Nå fryser den minst én gang i timen. Må lukke og starte på nytt. Nå bruker jeg Vista SP1 og Opera 9.64. Nettopp oppgradert fra 9.62. Samme problemene. Det er en rekke forskjellige sider det skjer på. Aner ikke hva det kan skyldes.

 

En annen fryktelig irriterende ting er at når man leser f.eks. nyhetene på Dagbladet eller AP og går én side tilbake, så må man alltid skrolle en haug linjer ned for å komme til der man var sist. Akkurat som om den hopper en halv side opp når man går tilbake. Litt vanskelig å forklare, men men..

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...