Gå til innhold

War Leader:Clash Nations problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er feilmelding du får fordi patchen er til den tyske versjonen fra 2008 og den engelske versjonen som har release i februar allerede er lekket via razor1911 sin versjon ikke har tatt med seg alle oppgraderingene som var i tysk variant 1.2. På gamezone ligger patchene du kan laste ned som hevder å være til us versjonen, men det er i realiteten fortsatt de gamle tyske patchene.

 

Jeg har også versjon 1.0 engelsk som ikke funker, men spiller på versjon 1.2 tysk (ikke 1.1.2) som er stabil nok til å spille på. Den tyske versjonen mangler advisor duden oppe til venstre, men det kan du sikkert leve med.

 

Tipper det kommer en patch til den engelske versjonen etter offisiell release.

 

Bare som en morsom kuriositet ; voice på den tyske versjonen er på engelsk - noe som blir bra komisk på tyske soldater. I tillegg har de ikke lov til å referere til adolf hitler eller hakekorset i spill i tyskland så du spiller en rudolf danglebær ettellerannet og har lissom swastika.

 

Hvis du virkelig vil prøve å patche engelsk versjon med tysk patch kan jeg fortelle deg at feilmeldingen du får er en "path" feil. Den tyske versjonen installerer ikke i enigma dir slik den engelske. Den har et annet dir som heter noe sånt som "the games company". Så hvis du vil prøve kan du jo endre navnet på dir'et ditt til den tyske installasjonsdir'et og slå deg løs.

Endret av IvoryAndreas
Lenke til kommentar
Hvis dette ikke bryter med forum reglene så...ja..

 

Det var ikke meningen å bryte med noen av forumreglene vedrørende brudd på opphavsrett og jeg leste gjennom beggen linkene som lå på sticky på toppen av forumet før jeg postet. Kan du gi meg en pekepinn på hva som evt. er i strid med forumreglene så skal jeg skjerpe meg i fremtiden ?

Lenke til kommentar

Det fremgår av første innlegg at vedkommende åpenbart ikke har en lovlig versjon av spillet. Ditt innlegg gir videre råd/veiledning og informasjon om dette.

 

Legger til grunn de samme "sticky'ene" jeg også.

Hvis dette er det regelverket som gjelder på dette forumet, så henviser jeg til følgende :

 

pkt. 7

"Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt."

 

"Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale."

 

og

 

"Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...