Gå til innhold

Paintball klær ...


Anbefalte innlegg

Meg og noen venner skal leie paintball i påsken.

 

Er det noen som har noen tips til åssen jeg skal kle meg ? Problemet er at det kan bli temmelig bra varmt da det kan bli opptil 20 grader noen dager etter hva de har meldt, og i tillegg da springe rundt i skogen liksom.

 

Andre generelle tips noen kunne tildele en paintball newb ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjeledress ja .. hørtes ikke så dumt ut egentlig. Er kjekt å bare kunne ta av seg denne når man skal slenge seg i bilen etterpå.

 

Jeg fant noe boble plast på jobb, hehe, duger dette som noe bra beskyttelse ?

 

Tja, har du tenkt å bli truffet da :roll:

 

Neida, beskyttelse og beskyttelse.. Er mye mer digg å løpe rundt uten for mye stæsj på seg, da blir man mye mer 'mobil' liksom. Men så lenge dere er enige om å ikke skyte når man står så nærmt hverandre så burde det gå fint.

 

Bare husk å ha skjerm foran ansiktet, IKKE spill uten denne..

 

Men det regner jeg med at du har.

Lenke til kommentar
Ja det har vi selvfølgelig, er ikke interessert i bli blind eller.

 

Kanskje jeg må grave fram us army klærna mine .. hehe. Det er iallefall tynne nok. Geez .. jeg kommer til bli gul, blå, grønn og svart.

 

Litt kamuflasje er jo bra ;)

 

Skal dere spille på en bane eller uti skogen?

Lenke til kommentar

Ute i skogen er fett :)

 

Her hjemme hos meg (Bergen) har vi et fjell med en del gamle tyskerbunkere. Da tar vi hver vår bunker og spiller capture the flag. Det er KONGE

:woot:

 

Joggedress under kjeledressen funger fett. Men kan bli varmt om det er solskinn og 20 grader da. Men det må man tåle. Soldatene i Irak er sikkert enda varmere.

Lenke til kommentar

Tja, det finnes mange forkjellige ordninger på akkurat det der. Dere kan ha tidsbestemt, eller at man må løpe tilbake til basen før man kan være 'levende' igjen. Det finner dere ut av.

 

Hva slags regler har dere da?

 

Selve CTF delen er som i alle ctf spill. Hent flagget (eller 'tingen) og bring den tilbake til din egen base, men man scorer ikke om ikke deres egen 'ting' er på plass. Så da må man jakte på den som evnt. har denne tingen. skyte han og returnere den til basen. slik at man da kan score.

Lenke til kommentar

Det med å løpe tilbake til basen igjen er egentlig den beste ville jeg tro. Er den de blant annet har i "MILES" systemet til forsvaret der man har laser system. På basen så har man en "gud" som også viser til hvor man har blitt truffet også.

 

Ååhh ,. som jeg gleder meg .... :)

 

Trenger masse tips, jeg skal eie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...