Gå til innhold

BK: Et lite Portrett (Ny versjon)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterte meg at halve ansiktet er svart... Hodet mitt slo seg helt i vrang. Prøv igjen, mer lys på hele trynet.

Helt svart? (Og trynet? Mer et vakkert ansikt...)

 

Jeg syns portrettet var kult, men tror det hadde funket hakket bedre om du hadde fått med venstre del av ansiktet litt mer. Selvom det på sin side egentlig ga det litt særpreg.

Funker ikke uten at det blir for kornete. Har rotet bort rå-fila :(

Lenke til kommentar

Fint bilde, men det hele ble litt halvhjertet når den sorte halvdelen ikke var helt sort. Jeg sier ikke at jeg hadde likt det bedre slik, men det hadde i hvert fall ikke falt gjennom to stoler. En annen ting som ikke funker er signaturen :p

 

En annen ting er at det ble så mye lys på skuldrene og den delen der. Hvor vil du ha selve blikket på?

Lenke til kommentar

Hva med en rembrandt lyssetting? WIKI Den er veldig lik men portrettet ville sakt litt mer tror jeg, akkurat nå er symetrien forstyret for meg, symetri = beauty...

 

Men jeg kan ha missforstått hva du ville uttrykke med bildet.

 

EDIT: mulig du også vill prøve med baklys... å lyssette bakhodet med en lanpe eller flash som da står bak henne og ikke kommer med i bildet vill gi henne en kant så hun ikke gror inn i bakgrunnen.

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar
Hva med en rembrandt lyssetting? WIKI Den er veldig lik men portrettet ville sakt litt mer tror jeg, akkurat nå er symetrien forstyret for meg, symetri = beauty...

 

Men jeg kan ha missforstått hva du ville uttrykke med bildet.

 

EDIT: mulig du også vill prøve med baklys... å lyssette bakhodet med en lanpe eller flash som da står bak henne og ikke kommer med i bildet vill gi henne en kant så hun ikke gror inn i bakgrunnen.

Likte tanken med motlys, det tror jeg hadde gjort seg bra, men portrettet hadde blitt litt mer "standar" enn det jeg hadde tenkt meg med Rembrandt belysning. Jeg skjønner hva du mener, takk for gde tips ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...