GamerBoi Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Heisann Prøvde å finne en samletråd for billige ds spill for å poste denne. No luck... Uansett, det er ikke lenge til det glimrende spillet Chrono Trigger kommer til Europa. Fant da spillet til utrolige £ 15 hos Play. Det har release 6 februar. http://www.play.com/Games/DS/4-/6664179/Ch...er/Product.html Endret 26. januar 2009 av GamerBoi
Dunedain Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Takker for tilbudet, men ligger en fin samletråd for billige Wii-spill litt nede på sida =)
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris.
GamerBoi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris. Ser at de har satt opp prisen nå. Jeg fikk heldigvis bestilt i tide... Da kan mod slette denne, elles kan jo andre poste nye go' priser dersom det er ønskelig. Edit: Endret emnetittel. Endret 26. januar 2009 av GamerBoi
Dunedain Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Sorry, leste Chrono Trigger til DS, bestilte det og klarte alikevel å klage på at det ikke havnet i billige Wii-spill-tråden Tilbud på hjernetrim til hjernen hos Play.com
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris. Ser at de har satt opp prisen nå. Jeg fikk heldigvis bestilt i tide... Jeg saksøker deg herved for 250 kroner. Vi kan komme til utenomrettslig enighet ved at du sender meg spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå