Sjokoladefisk Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Har ikke spilt Aoc på noen måneder, så går jeg inn på account management, og tror jeg brukte Reactivate Subscription med et uhell der, og da var visa kortet lagret fra før av, så det at jeg trykte på reactivate knappen var nok. Så accountent min stod da på at den var active, og jeg kunne logge inn på spillet og spille. Jeg går deretter inn på at jeg vil avslutte min subscription. Nå er ikke accounten på active, den er frozen, og jeg kan ikke logge inn. Jeg gikk på payment history og det står det på status "Failed" Alt dette skjedde jo på bare noen minutter ,og jeg kunne spille en liten stund, så jeg lurer på, vil det fortsatt bli trukket penger fra kortet?
AKIRAx77 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 1. Hvorfor bruker du ett produkt du ikke har noen intensjoner om å betale for? Selv om det å aktiviserer var ett uhell, hvorfor logger du inn og trigger en bruk av kontoen? Hadde du ikke logget inn kunne du i det minste sagt til Funcom at det var ett uhell og du ikke spiller. Nå kan du ikke si det da loggen viser at du har vært inne i spillet. Så nå synes jeg du faktisk må betale. 2. Du får nok fail fordi det er lørdag og systemet ikke kan trekke beløpet fra banken din. Om den vil trekke det på mandag når bankene åpner igjen vet jeg ikke. Men da jeg fikk fail måtte jeg tvinge den til å forsøke igjen. Så sjekk på mandag morgen. AKIRA
Sjokoladefisk Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 1. Hvorfor bruker du ett produkt du ikke har noen intensjoner om å betale for? Selv om det å aktiviserer var ett uhell, hvorfor logger du inn og trigger en bruk av kontoen? Hadde du ikke logget inn kunne du i det minste sagt til Funcom at det var ett uhell og du ikke spiller. Nå kan du ikke si det da loggen viser at du har vært inne i spillet. Så nå synes jeg du faktisk må betale. 2. Du får nok fail fordi det er lørdag og systemet ikke kan trekke beløpet fra banken din. Om den vil trekke det på mandag når bankene åpner igjen vet jeg ikke. Men da jeg fikk fail måtte jeg tvinge den til å forsøke igjen. Så sjekk på mandag morgen. AKIRA Fordi jeg hadde tenkt og begynne og spille igjenn, men hadde ikke tenkt og betale med visa kort.
AKIRAx77 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Sjekk med brukere på http://forums-eu.ageofconan.com hvis du ikke har postet der også. Kan hende du kan nå en utvikler der også. Kan hende du kan "override" den failed payment med å betale på den andre måten du hadde tenkt å betale. Har abo ditt dekning så har den ikke noe grunn til å trekke fra visa korte ditt. Pluss du har jo også betalt på en annen måte og da er jo ikke visa korte involvert noe mer. Og blir du dobbelt trukket er det nok bare snakk om å ta det opp med support avdelingen. De vet jo at du ikke skal betale to ganger. AKIRA
Sjokoladefisk Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Sjekk med brukere på http://forums-eu.ageofconan.com hvis du ikke har postet der også. Kan hende du kan nå en utvikler der også. Kan hende du kan "override" den failed payment med å betale på den andre måten du hadde tenkt å betale. Har abo ditt dekning så har den ikke noe grunn til å trekke fra visa korte ditt. Pluss du har jo også betalt på en annen måte og da er jo ikke visa korte involvert noe mer. Og blir du dobbelt trukket er det nok bare snakk om å ta det opp med support avdelingen. De vet jo at du ikke skal betale to ganger. AKIRA Posta der også, fikk svar fra en moderator. "Hi EDIT: One day free play http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=107945 Tahi " Men skjønte ikke mye ut av det?
Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Alle fikk 1 gratis dag spilletid pga nedetid ved servermerge.
Sjokoladefisk Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Men kontoen min var da ikke aktiv når dette skjedde, og da skal jeg ikke ha fått en dag ekstra.
Sjokoladefisk Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Vist det faktisk trekkes penger, så får jeg vel gametimen som det er betalt for også?
Exsessum Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Vist det faktisk trekkes penger, så får jeg vel gametimen som det er betalt for også? Vil tro det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå