deffa Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hei jeg kjøpte en harddisk for godt å vell 1 år siden. Det som er probleme skjedde for noen dager siden da jeg skulle skru på harddisken. Harddisken kom opp som vanligt,men da jeg åpnet harddisken min for å skjekke filene var det fult av med rare tegn og bokstaver + det stod at harddisken min var på 1tb(opprinnelig på 500 Gb). Har harddisken min tatt kvelden eller er det noe jeg kan gjøre for å redde den?
GullLars Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Vell, det høres mystisk ut som en kontrollerfeil... Det er vell ikke tilfeldigvis en WD 500GB? Akkurat den størrelsen har hatt kontrollerproblemer, og mer problemer enn vanlig ellers også mener jeg på.
deffa Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 (endret) Vell, det høres mystisk ut som en kontrollerfeil... Det er vell ikke tilfeldigvis en WD 500GB? Akkurat den størrelsen har hatt kontrollerproblemer, og mer problemer enn vanlig ellers også mener jeg på. Det er nok den jah..Er det mulig å rette på problemet,eller må jeg formatere å miste all dataen? Endret 25. januar 2009 av deffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå