Zemeckis Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Jeg lasten ned star wars 2 i dag,men har ikke lyd bare bilde hva kan jeg gjøre??
SoW Skrevet 4. mai 2003 Skrevet 4. mai 2003 Last ned "Nimo Codec Pack", den inneolder alle codecene..
aldrimerforum Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Last ned "Nimo Codec Pack", den inneolder alle codecene.. nei.. .. den lager bare problemer for folk nimo er dritt!
epsil Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Last ned "Nimo Codec Pack", den inneolder alle codecene.. nei.. .. den lager bare problemer for folk nimo er dritt! Tiltredes. Gjør som LarsC foreslår – sjekk formatet med GSpot, og installer kodeker etter behov.
Kaskaso Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 codecs som du bør/må ha: Divx Dog lite brukt i dag siden Xvid tar over mer og mer Xvid "nye" codecen som så og si blir brukt i 99% av tilfellene AC3 lydcodec som ofte blir brukt mp3/.ogg-codec Hvis ikke det er AC3 så er det mp3 eller .ogg. Har man disse som basis så vil man vel kunne se mesteparten av de snutter og filmer som ligger på nett. Og skulle man komme over noe eksklusivt så er det jo bare å bruke gspot.
epsil Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 codecs som du bør/må ha: Divx Dog lite brukt i dag siden Xvid tar over mer og mer Xvid "nye" codecen som så og si blir brukt i 99% av tilfellene Dette dekker ffdshow.
Testkise Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Jeg har kjørt GSpot på en film jeg lastet ned. Den sier at alt skal være greit, jeg har Xvid-codec'en. Men Media Playeren flimrer når jeg spiller. Lastet ned en Vidomi-player, der funker det greit. Hva er da problemet? Er det noen players som anbefales fremfor Windows Media Player?
aldrimerforum Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 codecs som du bør/må ha: Divx Dog lite brukt i dag siden Xvid tar over mer og mer Xvid "nye" codecen som så og si blir brukt i 99% av tilfellene Dette dekker ffdshow. BTW, Kaskaso, divX blir nok en del mere brukt enn du antyder. Mange filmer som blir sluppet på DivX enda ja. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå