BaltusBrun Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei. Jeg kjøpte meg i dag en ny pc, HP Pavilion Notebook dv7. Stortsett fornøyd, men da jeg skulle logge meg på det lokale nettverket hjemme skjedde det noen rare greier. Jeg fikk opp feilmeldingen "Windowns kan ikke koble til wireless (som er internett navnet)" Hver en gang jeg prøver, kommer det opp samme meldingen og med Diagniostier og Reparer funkjsonen, kommer jeg ikke langt. Nå sitter jeg på kabel-linje noe som er ubrukelig fordi jeg ikke kan sitte ved siden av boksen hele tiden! Jeg har lastet ned riktige opptaderinger til Atheron innternett kortet fra HP.com men fremdeles ingen fremmgang, men kan det kansje hjelpe og kjøre Windows Update til det ikke går mer? Håper på de beste svar! Spørr om det trengs noen flere detaljer, og ha en fortsatt god helg Endret 23. januar 2009 av BaltusBrun
trn100 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Spørs om det ikke er lagt inn noen begrensninger på routeren du forsøker å koble deg til: 1. MAC Filtrering på routeren? 2. Kryptering? 3. Begrenset antall IP'er som deles ut fra DHCP servern? Edit: Siden kabel funker vil jeg anta det ligger på krypteringen. Endret 23. januar 2009 av trn100
CCola Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Om ingen av valgene ovenfor funker, kan du jo alltids resette routeren. Endret 23. januar 2009 av CCola
BaltusBrun Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Dra ledningen inn og ut? Instrukser takk!
Cpt.Awsome Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Kommer litt ann på routern din men det skal være en liten knapp på baksiden du må holde inne i noen sec. fra 10 - 30 sec.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå