iro9kus Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Driver å lager et nytt mafia spill med samme konsept som nordicmafia osv. Men ennå har jeg ikke funnet en bra pic-maker som ønsker å være med i crew og som kan lage bra bilder til spillet. Dersom det er noen som er gode til bilde-laging og er interisert i å laga bilder til spillet venligst ta kontakt:) Takk.
iro9kus Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Desverre ikke, men du får lov til å være med i crew'et da;) + at dersom du ønsker får du navnet ditt på siden:P
MOO- Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Føler meg i det hjelpsomme hjørnet i dag ta en titt på www.lkp-design.deviantart.com å se om du liker noe av det jeg har laget så kan vi sikkert snakke mer.
Krillekongen Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Det var da fælt hvor mange som skulle lage et slikt spill da..
iro9kus Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 (endret) Moozoren: Har tatt en titt på bilda. Ser bra ut:) Endret 28. mars 2009 av iro9kus
Splaxter Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Føler meg i det hjelpsomme hjørnet i dag ta en titt på www.lkp-design.deviantart.com å se om du liker noe av det jeg har laget så kan vi sikkert snakke mer. tipper du liker Forever Gamer av Sky Marshall arts da
MadsFN Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Føler meg i det hjelpsomme hjørnet i dag ta en titt på www.lkp-design.deviantart.com å se om du liker noe av det jeg har laget så kan vi sikkert snakke mer. tipper du liker Forever Gamer av Sky Marshall arts da Hvem gjør ikke?
Nailer Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Vedder så: |------------------------------------------------------------------------------------------------------------| mye på at det aldri blir ferdig. Hjalp selv en kompis med et lignende konsept mens jeg gikk på høgskole. Bottom line: Bli ferdig med alt. Bruk placeholdergrafikk. Når spillet er ferdig kan du imponere noen gode designere nok til at de lager noe til spillet ditt. Endret 23. januar 2009 av Nailer
fytech Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor ikke et nytt konsept? Mafia begynner å bli oppbrukt.
MOO- Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Føler meg i det hjelpsomme hjørnet i dag ta en titt på www.lkp-design.deviantart.com å se om du liker noe av det jeg har laget så kan vi sikkert snakke mer. tipper du liker Forever Gamer av Sky Marshall arts da Stemmer det
iro9kus Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 (endret) hehe:) Endret 28. mars 2009 av iro9kus
iro9kus Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Skrevet 28. februar 2009 (endret) - Endret 28. mars 2009 av iro9kus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå