Gå til innhold

Billige ps3 spill- Diskusjonstråd.


Paisley

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg ser at det er mange spørsmål og prat i tråden "billige ps3 spill" (sticky) og jeg tror nok moderatorene er lei av å fjerne all off topic nå.

Men her kommer det da en diskusjons tråd rundt det som blir postet i den nevnte tråden.

I "billige ps3 spill" skal man poste spill man kan kjøpe for en billig penge, mens her diskuterer vi og prater generelt om det som blir postet og annen butikkprat,leveringstider, utgaver av billige spill o.l.

 

I denne tråden skal man ikke poste nye tilbud, det har vi en tråd til allerede, men her kan vi prate om alt fra leveringsmetoder, til, ja, det som det har blitt diskutert om i sticky tråden.

 

Please, enjoy!

 

:)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Little Big Planet på Spaceworld i storgata i Oslo. Kostet ikke store slanten (350-ish) siden butikken skal stenges for ombygging og jeg kjenner omtrent alle som jobber der. Problemet ble bare at jeg måtte kjøpe en ekstra kontroller noen dager senere.. (kan være et sykt frustrerende spill noen ganger..)

Lenke til kommentar

ok vet at dette er litt off topic men ville ikke starte en helt ny tråd bare for å spørr et spørsmål ;)

 

det jeg lurer på er hvilken headset trenger man for å spille endwar? kan man bruke hvilken som helst så lenge den er kompatibel med ps3, eller må det være offisiell ps3 headset?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...