odin7474 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 og en annen ting;hva verson spiller dere? har lest litt på nettet ang dette spillet,og ser at man kan slåss mot "river-pirates" ved Zendar? på mitt kart har jeg ikke Zendar engang..jeg har verson 1.011.
chokke Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Sloss og turneringer er den beste måten å tjene penger på. og skal du ta over slott, gå kun for bue og piler. plukker lett 100 stykk da Går tom for piler med en gang jo . Får en mer enn 30 som maks? Med tanke på idiotsk opplukningssystem er det vanskelig å plukke opp piler fra falne bueskytere. Endret 29. januar 2009 av chokke
pidgey Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Hvis du vil ha flere i troppen din, bør du satse på charisma, leadership og renown (ære).. Renown får du av å vinne kamper og gjøre suksessfulle oppdrag. Charisma velger du når du går opp i lvl.. Leadership er skill points som du også kan velge når du går opp i lvl.. Jeg selv kan ha 243 i troppen min
pidgey Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Sloss og turneringer er den beste måten å tjene penger på. og skal du ta over slott, gå kun for bue og piler. plukker lett 100 stykk da Går tom for piler med en gang jo . Får en mer enn 30 som maks? Med tanke på idiotsk opplukningssystem er det vanskelig å plukke opp piler fra falne bueskytere. man kan jo ha flere pil kolber i inventory på en gang vettu Når jeg tar en borg bruker jeg å ha 68 piler, Warbow og et langt sverd.. Da pleier jeg å plukke de fleste Ganske greit å prøve og komme forbi forsvarerne og løpe bort til dit pil og bue folka er, også slakte dem og ta pilene dems
Tittoffer Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hei, jeg beggynte å spille M&B igår faktisk.. Vil bare få sagt at det er ett enormt bra spill Jeg er en Warrior dame (Grunnet penger) jeg er i level 7 (Maks lvl på trail) Har noen (sikkert dumme) spørsmål: 1. Hvilken faction skal jeg velge når jeg kommer der? 2. Hvor ser jeg hvor mye Renow jeg har? 3. Noen gode levle metoder?(for meg selv og hæren) 4. Må jeg ha en stor hær for å fullføre? Føler jeg ikke klarer å ha stor hær.. 5. Hva skal jeg kjøpe først? 6. Fjernet... 7. Nå skal ikke jeg si at jeg cheater Men ctrl-x virker ikke? hehe Eller forresten bare glem punkt syv, sikkert like greit uten Endret 19. februar 2009 av Tittoffer
Locrin Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Betal for spillet. Det er verdt de kronene det koster. Hvis du er usikker så start et nytt game for å teste mer. Det er heller ikke lov å spørre om ting som cracking av spill her på forumet. Foreslår at du fjerner punkt 6. 1. Velg hvilken faction du vil. Dette er et sandbox spill. 2. Trykk på den knappen som heter "reports" når du er i world mode 3. Ikke dø 4. Senere i spillet kommer du til å møte armeer på opptil 400-600 mann om gangen. 5. Kjøpe først av hva da? 6. Kjøp spillet 7. Juksing er lame. Skru heller ned vanskelighetsgraden.
Tittoffer Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ok tusen takk Jeg vet juksing er lame... Sa litt etter punkt syv at dere bare kunne glemme det..
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 (endret) og en annen ting;hva verson spiller dere?har lest litt på nettet ang dette spillet,og ser at man kan slåss mot "river-pirates" ved Zendar? på mitt kart har jeg ikke Zendar engang..jeg har verson 1.011. Zendar var en nøytral by i de første versjonene. Og det var der alle starta. River pirates gikk rundt den byen. Men det ble fjerna i senere versjoner og erstatta med såkalte "training camps". Hei, jeg beggynte å spille M&B igår faktisk.. Vil bare få sagt at det er ett enormt bra spill Jeg er en Warrior dame (Grunnet penger) jeg er i level 7 (Maks lvl på trail) Har noen (sikkert dumme) spørsmål: 1. Hvilken faction skal jeg velge når jeg kommer der? 2. Hvor ser jeg hvor mye Renow jeg har? 3. Noen gode levle metoder?(for meg selv og hæren) 4. Må jeg ha en stor hær for å fullføre? Føler jeg ikke klarer å ha stor hær.. 5. Hva skal jeg kjøpe først? 6. Fjernet... 7. Nå skal ikke jeg si at jeg cheater Men ctrl-x virker ikke? hehe Eller forresten bare glem punkt syv, sikkert like greit uten 1. Velg den faction som du liker best og som passer din spillestil. Nords har de sterkeste fotsoldatene(Nord Huscarl), Swadia har de sterkeste rytterne(Swadian Knight). Khergit khanate har de beste skytterne på hest, Rhodoks har de beste crossbowmens(Rhodok sharpshooter) og Vagir de beste bueskytterne(Vaegir Marksmen) Kan lønne seg å blande styrkene til de forskjellige factions. Rhodok og Nords har ikke tilgang til hester, mens Khergit Khanate ikke har tilgang til infanteri. Vel, de kan jo dismounte men da suger de. Vaegir og Swadia har en miks mellom infanteri og kavaleri. Derfor liker jeg dem best. Swadia fordi de har Swadian Knights som er de sterkeste rytterne i spillet. Swadia er også den eneste faction som har grense til alle kingdoms, det synes jeg er greit så pleier alltid å velge Swadia. 2. Er vel allerede godt svart 3. Ikke sverg troskap til noen faction før du blir litt sterkere ellers så kommer du bare til å bli slakta av lords som løper fortere enn deg. Levle deg selv og dine tropper opp på mountain bandits, looters etc. Kjemp også i alle tournaments som blir starta. 4. Hvorfor kan du ikke ha stor hær? Du må bygge deg opp for å kunne kjempe mot de sterkeste lordene og byene etterhvert ja, men det kommer. 5. ??? 6. Kjøp spillet, det fortjener disse utviklerne. 7. Du kan cheate ved å sette vanskelighetsgraden til "easiest" eller "easy" da det sørger for at du og dine tropper tar mindre skade. Endret 19. februar 2009 av Kron
pidgey Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Ehm, jeg har en i lvl 42-43 eller noe... jeg var i en kamp, også mista jeg 1 strength :S vil det si at personen byner å bli gammel og det er på tide å retire? xD men det vil jeg ikke!! noen som vet?
Tittoffer Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 og en annen ting;hva verson spiller dere?har lest litt på nettet ang dette spillet,og ser at man kan slåss mot "river-pirates" ved Zendar? på mitt kart har jeg ikke Zendar engang..jeg har verson 1.011. Zendar var en nøytral by i de første versjonene. Og det var der alle starta. River pirates gikk rundt den byen. Men det ble fjerna i senere versjoner og erstatta med såkalte "training camps". Hei, jeg beggynte å spille M&B igår faktisk.. Vil bare få sagt at det er ett enormt bra spill Jeg er en Warrior dame (Grunnet penger) jeg er i level 7 (Maks lvl på trail) Har noen (sikkert dumme) spørsmål: 1. Hvilken faction skal jeg velge når jeg kommer der? 2. Hvor ser jeg hvor mye Renow jeg har? 3. Noen gode levle metoder?(for meg selv og hæren) 4. Må jeg ha en stor hær for å fullføre? Føler jeg ikke klarer å ha stor hær.. 5. Hva skal jeg kjøpe først? 6. Fjernet... 7. Nå skal ikke jeg si at jeg cheater Men ctrl-x virker ikke? hehe Eller forresten bare glem punkt syv, sikkert like greit uten 1. Velg den faction som du liker best og som passer din spillestil. Nords har de sterkeste fotsoldatene(Nord Huscarl), Swadia har de sterkeste rytterne(Swadian Knight). Khergit khanate har de beste skytterne på hest, Rhodoks har de beste crossbowmens(Rhodok sharpshooter) og Vagir de beste bueskytterne(Vaegir Marksmen) Kan lønne seg å blande styrkene til de forskjellige factions. Rhodok og Nords har ikke tilgang til hester, mens Khergit Khanate ikke har tilgang til infanteri. Vel, de kan jo dismounte men da suger de. Vaegir og Swadia har en miks mellom infanteri og kavaleri. Derfor liker jeg dem best. Swadia fordi de har Swadian Knights som er de sterkeste rytterne i spillet. Swadia er også den eneste faction som har grense til alle kingdoms, det synes jeg er greit så pleier alltid å velge Swadia. 2. Er vel allerede godt svart 3. Ikke sverg troskap til noen faction før du blir litt sterkere ellers så kommer du bare til å bli slakta av lords som løper fortere enn deg. Levle deg selv og dine tropper opp på mountain bandits, looters etc. Kjemp også i alle tournaments som blir starta. 4. Hvorfor kan du ikke ha stor hær? Du må bygge deg opp for å kunne kjempe mot de sterkeste lordene og byene etterhvert ja, men det kommer. 5. ??? 6. Kjøp spillet, det fortjener disse utviklerne. 7. Du kan cheate ved å sette vanskelighetsgraden til "easiest" eller "easy" da det sørger for at du og dine tropper tar mindre skade. Tusen takk Veldig bra svart
Tittoffer Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Litt offtopic men sjekk ut Mount and blade Tråden på gamer sitt forum
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Jeg skaffet meg spillet i dag og har ikke fått spilt så mye enda, men ejg lurer på hvilke mods dere anbefaler. Er på jakt etter noen som omhandler Romertiden, Middelalderen eller noe annet mer historisk korrekt. Går det også ann å ha flere forskjellige mods innstallert samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå