Gå til innhold

Holder på å lage phpBB forum!!! kan noen registrere seg her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
!!! = !! for mye.

 

Det var litt "SPAM" syntes jeg.

 

Jeg har prøvd å lage phpBB, men jeg klarte det ikke med min server. Så jeg har denne isteden: http://pub99.ezboard.com/b3pm30738 Man trenger ikke å være registrert for å bruke den nå.

 

Bruk for all del phpBB ... ezboard suger.. + du drukner i reklame...

 

www.polarhome.com gratis støtte for php og mysql

 

Det er alt du trenger + at du leser korsen dritten funker

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg fikk følgende meldinger når jeg prøvde å installere PHPBB selv...

 

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user: '[email protected]' (Using password: NO) in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 48

 

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 330

 

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/sites/SITENMIN/www/forum/db/mysql4.php on line 331

phpBB : Critical Error

 

Could not connect to the database

 

Noen som har snøring?

Lenke til kommentar
Har du konfigurert det riktig da? Ser ut som at du ikke bruker passord (?). Ligger databasen i localhost eller på en ekstern server?

 

Mener jeg har gjort det meste riktig. Jeg fikk beskjed fra webhotellfirmaet mitt at alt ble confa i en .cfg-fil på forumet, og at man innlysende måtte inn der å konfe, men dette stemmer vel ikke eller hur......?

 

(det ligger forøvrig eksternt...)

Lenke til kommentar

Jeg er forøvrig helt (!) fersk på MySQL, og har ikke snøringen hva jeg gjør på, men jeg tror ihvertfall jeg har oppgitt detaljene for databasen og innlogging til denne korrekt!

 

Må jeg sette CHMOD på underkatalogen i forumet også kanskje? Kan det være dette som er problemet...?

 

Har også hatt problemer med å konfe et Perl-script, men dette får jeg komme tilbake til i en annen tråd...

 

Hilsen Lifeform

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Huffa meg....

 

1. Hva er sammenhengen mellom 3PM siden og Amotor?? Du er klar over at amotor mister MYE troverdighet ved å være linket sammen med det forumet?? Har du allyse's velsignelse til å ha den store amotor-banneren helt nederst?

 

2. Grusomme farger...

 

3. Linkene på venstresiden er jo helt på trynet..

 

4. Hvorfor oppdateres siden av seg selv?? Da dukker forresten den egentlige lycos-adressen til forumet opp også, med tilhørende reklame.

 

Sorry for å komme med kritikk, men dette var ikke bra altså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...