Gå til innhold

Ny telefon, avtaker for N82


krigar

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Trenger en ny telefon som tar over for min N82. Jeg vil ikke gå til noen dårligere telefon, men føler ikke telefonverden har bevegd seg en meter siden N82 kom ut engang. Eneste er touch skjermene.

Hva er en god erstatter for denne?

HTC HD og X1 vurderes, men blir sikkert for dyr. Så ikke anbefall dem!

 

Og skal iallefall ikke ha ripoff telefonen til Apple

 

Kristoffer

Endret av krigar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens!

 

Trenger en ny telefon som tar over for min N82. Jeg vil ikke gå til noen dårligere telefon, men føler ikke telefonverden har bevegd seg en meter siden N82 kom ut engang. Eneste er touch skjermene.

Hva er en god erstatter for denne?

HTC HD og X1 vurderes, men blir sikkert for dyr. Så ikke anbefall dem!

 

Og skal iallefall ikke ha ripoff telefonen til Apple

 

Kristoffer

 

Jeg er faktisk enig med deg. Jeg synes N82 er en utrolig bra telefon som fremdeles hevder seg den dag i dag. Råbra kamera med ekte blitz, GPS som funker utrolig bra, WLAN, etc.

 

Men så har jeg også hele tiden holdt den oppdatert med siste firmware og siste Nokia Maps. Og det bør man ta seg tid til!

Jeg føler at fremdeles at det er en utrolig komplett telefon. Jeg er faktisk så fornøyd at hvis det hadde skjedd med noe den nå, mistet den eller frastjålet den, så tror jeg faktisk at jeg hadde kjøpt N82 igjen uten å blunke! :D

Lenke til kommentar
Hei folkens!

 

Trenger en ny telefon som tar over for min N82. Jeg vil ikke gå til noen dårligere telefon, men føler ikke telefonverden har bevegd seg en meter siden N82 kom ut engang. Eneste er touch skjermene.

Hva er en god erstatter for denne?

HTC HD og X1 vurderes, men blir sikkert for dyr. Så ikke anbefall dem!

 

Og skal iallefall ikke ha ripoff telefonen til Apple

 

Kristoffer

 

Jeg har N82 og er strålende fornøyd med den. Det er faktisk den første mobilen jeg har vært godt fornøyd med, så det blir nok ikke enkelt å få erstattet den med noe bedre for mitt vedkommende.

 

Jeg har likevel bestemt meg for å bytte den ut med Samsung Innov8. Jeg håper den er minst like bra, men vi får se. Får den i løpet av neste uke så det skal bli interessant.

Datteren min tar over min N82.

 

Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...